PERSBERICHT AANLEVEREN
Log in en upload bericht:

Abonnee? Upload hier gratis.
Waarom via www.persberichten.com?
  • Altijd leesbaar zonder inloggen
  • Opgemaakt inclusief bedrijfslogo, foto's en illustraties
  • Mobielvriendelijke responsive website
  • Koppeling met tags en sociale media
  • Plaatsing binnen 90 minuten
  • Bereik potentiële klanten via website, Google, Twitter en nieuwsbrief
www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2468 volgers blijven op de hoogte!
Over Whizpr

Whizpr is a PR & Online Marketing and Content Marketing agency for technology and lifestyle. We have in-house skills and extensive experience in this particular field. This means we are familiar with the market, the opportunities and the channels to be used. We have excellent and frequent contacts with the Benelux press, bloggers and other influencers - whether it is the computer and telecommunication media or management publications and newspapers - and we are well acquainted with the most important sources of influence within the Information Technology and Communication markets. Whizpr operates from Wageningen (The Netherlands) and Opwijk (Belgium).

T : +31 (0)317 41 04 83
E : info@whizpr.nl
W :

Whizpr op: facebook | twitter | linkedin | youtube | flickr | blog | instagram
Laatste persberichten
DatumTitelBedrijfsnaam
Data pager
Pagina 1 van 70
1 t/m 17 uit 1182
07-03-2019 Dell Technologies roept Europese overheden en IT-industrie op 45 miljard euro aan overheidsgeld in te zetten voor een duurzame toekomst
06-02-2019 Dell EMC breidt Data Protection-mogelijkheden uit voor betere bescherming en optimaal beheer van data in een multi-cloud-wereld
31-01-2019 ABN AMRO en Dell EMC openen nieuw datalab voor universiteiten