PERSBERICHT AANLEVEREN
Log in en upload bericht:

Abonnee? Upload hier gratis.
Waarom via www.persberichten.com?
  • Altijd leesbaar zonder inloggen
  • Opgemaakt inclusief bedrijfslogo, foto's en illustraties
  • Mobielvriendelijke responsive website
  • Koppeling met tags en sociale media
  • Plaatsing binnen 90 minuten
  • Bereik potentiële klanten via website, Google, Twitter en nieuwsbrief
Contentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
Over VeertienElf Media (VEM)

“Fris en creatief full-service communicatiebureau.”

VeertienElf Media (VEM) is een fris en creatief full-service communicatiebureau uit Tilburg. Wij helpen kleine en grote organisaties bij het vertellen van hun verhalen. Door aansprekende, bruikbare concepten bedenken. Door heldere, pakkende teksten te schrijven. Door de juiste vormgeving. Maar vooral door goed te luisteren en slim mee te denken. We zijn strategen, merkdenkers en creatieven.

Producten
VeertienElf Media verzorgt tekst, vormgeving, beeld en geeft duidelijk advies. Je kunt bij ons onder meer terecht voor:
  • Webtekst of website
  • Brochure of flyer
  • Verkoopbrief
  • DM-actie
  • Bedrijfsmagazine
  • Nieuwsbrief
  • Teksten voor Twitter, LinkedIn en Facebook
  • Fotografie
  • Advertentie en advertorial
  • Persbericht (inclusief verzending)
Partners in communicatie
Je moet doen waar je goed in bent. Daarom werken we nauw samen met een aantal zorgvuldig geselecteerde partners. Afhankelijk van de opdracht combineren wij onze ervaring en expertise met die van anderen. Wij werken onder meer samen met ezCompany (web), Vormtaal (ontwerp) en metM (tekst en concept). Daarnaast werken we samen met een uiteenlopende illustratoren, fotografen, filmmakers en webkunstenaars. Een creatieve pool waar we graag en veel uit putten.

Kwaliteit
Communicatiebureau VeertienElf Media is aangesloten bij TekstNet, de beroepsvereniging van tekstschrijvers in Nederland en Vlaanderen. TekstNet telt ruimt 260 professionele tekstschrijvers en -bureaus die pas mochten toetreden na een stevige ballotage.

Leerbedrijf
VeertienElf Media is opgenomen in het GOC-register van leerbedrijven. Als erkend leerbedrijf mogen wij stageplekken aanbieden. Het GOC is de centrale, overkoepelende organisatie voor personeelsontwikkeling in de creatieve industrie. Wil je stagelopen bij VeertienElf Media? Neem dan gerust contact met ons op.

Maatschappelijk betrokken
Wij nemen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus. Dat doen we op verschillende manieren. Daarom zijn wij onder meer vertegenwoordigd in het bestuur van de stichting Werk eens voor een Ander (WeveA).

T : 013 545 24 23
E : info@veertienelf.nl