PERSBERICHT AANLEVEREN
Log in en upload bericht:

Abonnee? Upload hier gratis.
Waarom via www.persberichten.com?
  • Altijd leesbaar zonder inloggen
  • Opgemaakt inclusief bedrijfslogo, foto's en illustraties
  • Mobielvriendelijke responsive website
  • Koppeling met tags en sociale media
  • Plaatsing binnen 90 minuten
  • Bereik potentiële klanten via website, Google, Twitter en nieuwsbrief
www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!
Over Pride PR

Pride PR is hét PR bureau voor ondernemende merken. Bijdragen aan jouw succes is onze permanente opdracht en onze experts helpen je graag met het optimaliseren van je PR. Wij vinden dat PR haalbaar moet zijn, leuk moet blijven en zichzelf terug moet verdienen. Een goed verhaal is de ruggengraat van je marketing. Wij weten welke verhalen media-aandacht krijgen en samen met jou zetten we een zo effectief mogelijke campagne op, gebaseerd op communicatie die hout snijdt.

T : 071 - 5680028
E : info@pridepr.nl
W :
perspagina

Pride PR op: facebook | twitter | linkedin | google+ | blog
Laatste persberichten
DatumTitelBedrijfsnaam
Data pager
Pagina 1 van 96
1 t/m 17 uit 1621
22-05-2019 Mall of America zet digitale transformatie in en vervolgt Public Cloud Journey met Rubrik
16-05-2019 Google veteraan Vinod Marur start bij Rubrik als Senior Vice President Engineering
16-05-2019 Rubrik benoemt Rinki Sethi tot Chief Information Security Officer
10-05-2019 Unisys voor het tweede opeenvolgende jaar genoemd als marktleider in Advanced Digital Workplace Services door NelsonHall
08-05-2019 Nieuw serviceaanbod versterkt zero-trust-beveiliging door de authenticatie van apparaten centraal voor de hele organisatie te beheren en continu de beveiliging bij te werken
08-05-2019 Nieuwe software beschermt tegen identiteitsfraude door middel van vingerafdruk-, gezichts-, stem- en irisherkenning
03-05-2019 Ivanti-onderzoek laat zien dat meer dan de helft van de IT-professionals dagen of weken nodig heeft om data inzetbaar te maken
03-05-2019 Unisys kondigt integratie aan van Unisys Stealth® Security met toonaangevende Cyber Recovery Software voor verbeterde cyberweerbaarheid
03-05-2019 Unisys breidt CloudForte™ Managed-Service-oplossing uit naar hybride IT-omgevingen voor een versnelde digitale transformatie van organisaties
01-05-2019 Rubrik benoemt voormalig Cisco Executive Wendy Bahr tot Chief Commercial Officer
30-04-2019 Geavanceerde cybersecurity voor uw thuisnetwerk met NETGEAR ARMOR™ op ORBI MESH WIFI
24-04-2019 Unisys lanceert nieuwe versie van Elevate™ Omnichannel Banking Platform om de overstap naar Open Banking te vereenvoudigen
17-04-2019 Persuitnodiging NETGEAR evenement: Wi-Fi 6 to the rescue!
10-04-2019 Ivanti brengt IT Service en IT Asset Management samen voor betere zichtbaarheid en dienstverlening
10-04-2019 Eleos realiseert een snellere infrastructuur en beschermt Nutanix AHV met Rubrik
08-04-2019 Ivanti Cloud brengt IT-operations en beveiligingsprocessen samen zodat organisaties snel hun omgeving in kaart kunnen brengen, inzicht kunnen verkrijgen en actie kunnen ondernemen
28-03-2019 Rubrik behaalt hoogste Certified Net Promoter Score (NPS) van 82 in de industrie