PERSBERICHT AANLEVEREN
Log in en upload bericht:

Abonnee? Upload hier gratis.
Waarom via www.persberichten.com?
  • Altijd leesbaar zonder inloggen
  • Opgemaakt inclusief bedrijfslogo, foto's en illustraties
  • Mobielvriendelijke responsive website
  • Koppeling met tags en sociale media
  • Plaatsing binnen 90 minuten
  • Bereik potentiële klanten via website, Google, Twitter en nieuwsbrief
www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2455 volgers blijven op de hoogte!
Over LetsGoDigital

LetsGoDigital is een online magazine, opgericht in 1999 als één van de grondleggers op het gebied van online informatieverstrekking over de Digital Imaging industrie.

Het toepassingsgebied van digitale camera’s en videocamera’s is het afgelopen decennia dusdanig verbreed, dat ook LetsGoDigital zich niet langer uitsluitend thuis voelt in deze branche. Door de jaren heen heeft LetsGoDigital veel ervaring opgedaan in de technologie, in de breedste zin van het woord.

De kennis die wij hebben verworven brengen wij op een toegankelijke wijze over aan onze lezers, die wij voorzien van internationaal en lokaal nieuws, diepgaande achtergrondartikelen en product reviews.

Behalve product reviews van consumenten elektronica vind je bij ons ook recensies over allerlei soorten evenementen en leuke uitjes, zoals pretparken en dierentuinen. Daarnaast doen wij verslag van toonaangevende technologie beurzen, verspreid over de gehele wereld.

LetsGoDigital is een volledig zelfstandige onderneming en heeft zich niet gecommitteerd aan afspraken met fabrikanten of providers, waardoor wij geheel onafhankelijk verslag kunnen doen.

Mark Peters
T : 06-18887660