Eventive Eventmarketing breidt Concept & Eventteam uit met Vera Westra

Amsterdam, 18 juli 2019 – Eventive Eventmarketing breidt het team uit met een nieuwe Concept & Eventmanager. Vera Westra (25) werkt namens het eventmarketingbureau in Amsterdam inmiddels voor diverse opdrachtgevers, zoals Tableau, Experian, Salesforce en Freshworks.

Als Concept & Eventmanager ontwikkelt Vera samen met het Eventive-team merkversterkende concepten voor diverse doeleinden – van relatiemarketing en internal branding tot leadgeneration – voor zowel ons B2C- als B2B-portfolio. Vera is daarbij medeverantwoordelijk voor de uitvoering van de concepten, van productie tot en met het communicatietraject.

Na haar studie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht en een avontuurlijke backpackreis door Zuidoost-Azië, startte Vera haar carrière in een salessupportfunctie voor Jaarbeurs. Daar groeide ze door als junior eventmanager om vervolgens in de positie sales- en eventmanager bij Expo Houten te komen.

“We hadden dringend behoefte aan versterking en zijn daarom ontzettend blij dat Vera zich bij ons wilde aansluiten”, zegt Mariëlle van der Zouwen, Managing Director van Eventive Eventmarketing. “Vera is gedreven en enthousiast met een scherp oog voor conceptontwikkeling en het realiseren van ervaringen. Met een rugzak vol ervaring op het gebied van events en accountmanagement zit ze bij ons zeker op haar plek om verder door te groeien en haar wensen te laten vervullen.

Over Eventive | Eventmarketing
Eventive | Eventmarketing is een marketingcommunicatiegedreven evenementenbureau dat bedrijven ondersteunt bij het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we door conceptontwikkeling van evenementen en marketingcampagnes. Eventive hanteert een werkwijze waarbij alle projecten moeten voldoen aan creativiteit, effectiviteit en interactie – van brainstormsessie tot en met de eventcommunicatie rondom een campagne of een evenement, de programmering ervan en doelgroepevaluatie om de waarde van een concept te kunnen toetsen. Eventive is onderdeel van de communicatiegroep LVT Group.

Voor meer informatie:

Manon van Ree