Hoge scores Intermax in outsourcing performance onderzoek Giarte

Rotterdam, 1 juli 2019 - Intermax krijgt een geweldige beoordeling in het jaarlijkse onderzoek Outsourcing Performance. Dit onderzoek belicht de relaties tussen klanten en externe serviceproviders. Intermax deed voor de eerste keer mee.

De meest opvallende resultaten:
  • Hoogste score op diensttevredenheid op het gebied van end user management (8,7 tegenover een peergroupgemiddelde van 7,7)
  • Hoogste score op proactiviteit (8,1 tegenover een gemiddelde van 6,8)
  • Nummer 3 positie voor infrastructure management (8,5 versus 7,9)
  • Bovengemiddelde scores op application management (8 versus 7,8) en managed security (7,7 versus 7,5)
Klanten geven vooral aan het te waarderen dat Intermax zorgt dat ‘herhaling van fouten voorkomen wordt’. Klanten zien Intermax als organisatie met de juiste kennis en kunde. Daarnaast geeft 84 procent aan vertrouwen te hebben in het bedrijf (tegenover een peergroupgemiddelde van 77 procent). Van de deelnemende partijen die alle vier van de onderzochte diensten aanbieden is dat de hoogte score.

Dat driekwart van de respondenten fan van Intermax is en hen proactief aanbeveelt, is fantastisch. Maar dat 44 procent daarvan Intermax zelfs ‘absoluut’ zou aanbevelen (‘superfan’) – is de kers op de taart.

Lees hier de volledige resultaten.

Over Intermax
Intermax is het meest gecertificeerde cloudsourcingbedrijf van Nederland. De visie van het bedrijf – systemen zijn er om mensen te ondersteunen, niet andersom – zorgt ervoor dat Intermax de weg naar de cloud op een unieke manier benadert. De beste oplossingen worden niet gevonden in de techniek, maar in de beleving van de mensen die het gebruiken. Veiligheid, nieuwsgierigheid, betrokkenheid en transparantie staan bij Intermax hoog in het vaandel. En niet zonder resultaat: het bedrijf won al meerdere malen de Best Workplace-award.

Intermax Cloudsourcing is onderdeel van de Intermax Group. Meer informatie is te vinden op de website.