Valid scoort hoog in Giarte’s Outsourcing Performance 2019

Eindhoven, 27 juni 2019 - Valid scoort opnieuw goed in Giarte’s Outsourcing Performance 2019 onderzoek onder klanten, nog beter dan vorig jaar.

Ten opzichte van vorig jaar is Valid’s Giarte Trust Score gestegen, zo laten de uitkomsten uit het Outsourcing Performance 2019 onderzoek zien. Ook is de gemiddelde tevredenheidsscore binnen alle diensten-domeinen (Application Management - AM, Infrastructure Management - IM en End User Management - EUM) gestegen naar een 8 of hoger. Er zijn geen klanten die Valid niet, of absoluut niet, aanbevelen. Giarte heeft het Outsourcing Performance 2019 onderzoek op 27 juni gepubliceerd. Outsourcing Performance is de grootste benchmarkstudie van IT managed services in Nederland.

“We zijn op alle fronten gestegen, ook hebben we stappen voorwaarts gezet in relatie tot onze peers, de middelgrote ICT-dienstverleners. Verleden jaar waren de scores vergelijkbaar met onze peers, maar dat strookt niet met ons ambitieniveau. Nu lopen we juist iets op voor op onze peers en doen we ons motto ‘stay ahead’ eer aan. Maar natuurlijk kan het nog beter. De onderzoeksuitkomsten laten zien waar verbetermogelijkheden liggen en daar gaan we mee aan de slag!” Dat zegt Eric Hogenboom, directeur bij Valid.

Kijk hier voor meer informatie over Giarte’s Outsourcing Performance 2019.

Over Valid
Valid is een cloud solutions en outsourcing provider die mid-market ondernemingen helpt bij het optimaliseren en innoveren van hun business. Valid’s motto is Stay Ahead: we laten onze klanten vooroplopen. Dit doen wij met onze 300 professionals verspreid over ons hoofdkantoor in Eindhoven en vestigingen in Amsterdam en Maastricht, en dankzij onze dienstverlening op het gebied van hybride cloud, moderne werkplek, data-gedreven business en innovatieve applicaties.

Kijk voor meer informatie over Valid en onze oplossingen op het gebied van data op www.valid.nl of volg ons op LinkedIn, Facebook en Twitter (@valid).

** Noot voor de redactie, niet voor publicatie **

Perscontacten
Olivier Giraud, Manager Marketing and Communications & Business Architect bij Valid
T: 088 – 900 95 00