Artificial Intelligence in Actie - AI oplossingen bedenken en implementeren

Artificial Intelligence in Actie, het eerste boek over toegepaste Artificial Intelligence in Nederlandse organisaties!

In veel verhalen over kunstmatige intelligentie klinkt niet zelden een waarschuwende ondertoon door. De teneur is dan dat Artificial Intelligence (AI) wel interessante mogelijkheden biedt, maar tegelijk zorgt voor banenverlies, of erger nog: de hele mensheid overneemt! Vaak ook lijkt het alsof AI alleen iets voor nerds is, en niet voor praktisch, zakelijk gebruik. Wat is er eigenlijk waar van dit alles? Wat zijn de kansen die AI het bedrijfsleven werkelijk biedt, en met welke bedreigingen moet je daarbij rekening houden? De antwoorden op deze en veel andere vragen vind je in het nieuwe boek Artificial Intelligence in actie. Het eerste boek over toegepaste AI in Nederlandse organisaties.

AI biedt tal van mogelijkheden om efficiënter te werken, klanten beter te helpen en kosten te besparen. Auteurs Muriël Serrurier Schepper en Taco Hiddink geven je in Artificial Intelligence In Actie een realistisch beeld van wat er mogelijk is met AI op jouw vakgebied of in jouw sector, zodat je geen kansen meer misloopt, maar juist waarde creëert. Je ontdekt met welke AI-innovaties je in je eigen organisatie aan de slag kunt en hoe je dat praktisch voor elkaar krijgt, om zo je concurrentiepositie te versterken. Inclusief digitale oefeningen op www.ai-in-actie.nl checklists, tips en praktijkervaringen van toonaangevende bedrijven zoals Rabobank, Achmea en ABN-AMRO.

OVER DE AUTEURS
Muriël Serrurier Schepper en Taco Hiddink zijn de oprichters van http://www.ai-training.nl/ en geven praktische trainingen, presentaties en advies over big data en artificial intelligence. Ze hebben jarenlange ervaring met het ontwikkelen en implementeren van AI-oplossingen. Muriël is associate partner bij Holland Consulting Group op het gebied van toegepaste artificial intelligence, data science en chatbots. Taco is medeoprichter van Brainial.com AI Solutions & Experts en ontwerpt en bouwt AI-toepassingen, waarbij hij gebruikmaakt van machine learning en deep learning.