TIE Kinetix: lead management oplossing in wereldwijd distributienetwerk

TIE Kinetix heeft een wereldwijde overeenkomst gesloten metéén van de grootste fabrikanten van zakelijk printers. De overeenkomst beslaat meer dan 1.500 wederverkopers in meer dan 160 landen.

TIE Kinetix biedt haar klant de mogelijkheid om volledig geautomatiseerd online leads te generen voor lokale distributiepartners. Vervolgens kunnen de lokale partners deze leads eenvoudig opvolgen en converteren naar orders. Volledige integratie met Salesforce waarborgt een probleemloze samenwerking tussen de fabrikant en haar onafhankelijke distributiepartners.

De initiële overeenkomst (inclusief Google AdsTM for the Channel oplossingen) heeft een omvang van circa € 730.000 voor het eerste jaar met een contractperiode van minimaal 3 jaar. Het doel van dit project, dat inmiddels gestart is, is het maximaliseren van online lead generatie voor wederverkopers tegen minimale kosten per lead. Daarnaast worden de distributiepartners voorzien van de tools om de conversie van potentiële klanten naar kopende klanten te optimaliseren.

Ook deze klant kiest voor het FLOW platform van TIE Kinetix vanwege haar behoefte aan de digitale transformatie van haar wereldwijde onafhankelijke distributiekanaal.

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.

Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door 32 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

Voor meer informatie:

TIE Kinetix N.V.