Dell presenteert nieuwe producten en diensten tijdens Computex 2019

Dell tilt PC-ervaring naar hoger niveau met nieuw ontworpen XPS- en Inspiron-portfolio

• De nieuwe XPS 13 2-in-1 heeft een modern design, biedt betere prestaties, heeft een groter 16:10 beeldscherm en is voorzien van de 10e generatie Intel Core-processors
  • De nieuwe XPS 15 laptop combineert 9e generatie Intel Core-processors, een OLED-beeldscherm en de innovatieve HD webcam is verplaatst naar de bovenzijde.
  • Dell komt als eerste met een Eyesafe-scherm, een innovatieve oplossing voor potentieel schadelijk blauw licht, terwijl de kleurkwaliteit behouden blijft.
  • Het nieuwe Inspiron-portfolio biedt rekenkracht en stijl voor elke consument
  • Dell Home Installation Services is een snelle en eenvoudige optie voor de setups van PC’s thuis.
Het volledige, Engelstalige persbericht over het nieuwe Dell XPS- en Inspiron-portfolio workstations en beeldmateriaal daarvan, is hier te vinden.

--------------

Nieuwe Dell Precision-workstations bieden krachtige prestaties voor de meest intensieve applicaties
  • Werk met complexe Artificial Intelligence-projecten op de meest krachtige workstations van Dell: Dell Precision 7540 en 7740
  • Bedrijven die letten op beschikbare ruimte en budget profiteren van de laatste updates aan de Dell Precision 3630 en 3431 tower en 3930 rack workstations
Dell introduceert zijn nieuwe mobiele workstations met de laatste processors, next-gen graphics, nieuwe display-opties en langere accuduur. Hiermee hebben klanten de vrijheid om altijd en overal te werken. Deze powerhouse-systemen zijn ontwikkeld voor professionals die behoefte hebben aan betrouwbare apparaten die extreme prestaties kunnen leveren en werken met zeer veeleisende, grafische workloads. De nieuwe workstations zijn de Precision 5540, de Precision 7540 en de Precision 7740.

Dell kondigt tevens enkele updates aan voor zijn Precision 3000-serie towers en het Precision 1U rack workstation

Het volledige, Engelstalige persbericht over de nieuwe Dell Precision workstations en beeldmateriaal daarvan, is hier te vinden.

--------

Alienware en Dell introduceren nieuwe producten voormobile gaming en audio engineering
  • Alienware m15 en m17, dun en lichtgewicht gaming laptops ontworpen voor optimaal gebruik van de 9e generatie Intel Core mobiele CPU’s, NVIDIA GTX 16- en 20-series GPU’s, nieuwe beeldschermtechnologie en Alienware’s nieuwe design ID, Legend
  • Dell G3 15 laptop geüpdatet met nieuwe Game Shift-functie voor betere prestaties en de laatste krachtige processors van Intel en NVIDIA GeForce GPU’s
  • Alienware presenteert twee nieuwe, iconische audio-apparaten: de Alienware 7.1 Gaming Headset en de Alienware Stereo Gaming Headset die beide zeer helder geluid bieden en zeer comfortabel zitten
Het volledige, Engelstalige persbericht over de nieuwe Alienware-producten en beeldmateriaal daarvan, is hier te vinden.

-----------

Over Dell
Met de ontwikkeling van desktops, laptops, 2-in-1s en thin clients, krachtige werkstations en rugged devices voor speciale omgevingen, monitors, endpoint security-oplossingen en -diensten, biedt Dell wat organisaties nodig hebben om veilig connectie te maken, productie te draaien en altijd en overal samen te werken. Dell is onderdeel van Dell Technologies en bedient klanten, van consumenten tot de grootste bedrijven ter wereld, in 180 landen met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio in de industrie.

Dell
Marcel van der Geld