Pegasystems neemt toonaangevend leverancier van digitaal berichtenplatform In The Chat over

Amsterdam, 17 mei 2019 - - Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige digital transformation toepassingen voor toonaangevende organisaties, heeft het Canadese bedrijf ‘In The Chat’ overgenomen. In The Chat is leverancier van een zakelijk, digitaal klantenserviceplatform dat sms-berichten, sociale media interactie, livechat, e-mailberichten en communicatie via chatbots verenigt voor soepele interactie met de klant.

Het ITC-platform maakt communicatie via vrijwel elk digitaal kanaal mogelijk en geeft  organisaties een toekomstvaste manier om in contact te komen en blijven met hun klanten. Het platform wordt geïntegreerd in de artificial intelligence customer engagement-oplossingen van Pegasystems.

De mogelijkheden en voordelen van het ITC-platform worden geïntroduceerd als onderdeel van een nieuwe customer engagement oplossing tijdens PegaWorld, het jaarlijkse wereldwijde evenement dat dit jaar van 2-5 juni in Las Vegas plaatsvindt. Meer informatie: www.pegaworld.com

“De technologie en het talentvolle team van In The Chat bieden nieuwe mogelijkheden die van grote waarde zijn voor onze customer engagement-oplossingen. We kijken uit naar de nadere introductie van de nieuwe oplossing tijdens PegaWorld”, zegt Derk-Jan Brand, VP en managing director Benelux & Nordics, Pegasystems.

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operational excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.