Rubrik benoemt Rinki Sethi tot Chief Information Security Officer

Cybersecurity veteraan van IBM aan de slag bij Rubrik om wereldwijd leiding te geven aan informatiebeveiliging

Amsterdam, 16 mei 2019 – Rubrik, het Cloud Data Management bedrijf, heeft de aanstelling aan van Rinki Sethi als Chief Information Security Officer aangekondigd. Sethi wordt verantwoordelijk voor het leiden van de beveiliging van Rubrik’s informatie- en technologie-assets en zij zal Rubrik adviseren over de continue innovaties van producten op het gebied van beveiliging. Sethi rapporteert direct aan Rubrik CIO Avon Puri.

"Rinki liep voorop in het ontwikkelen van geavanceerde online beveiligingsinfrastructuur bij verschillende Fortune 500-bedrijven en brengt een schat aan waardevolle sectorkennis mee naar het Rubrik-team", zegt Avon Puri, CIO bij Rubrik. "Haar vermogen om toonaangevende beveiligingsteams te bouwen zal de innovatie bij Rubrik nog verder stimuleren. Want wij blijven klanten helpen hun gegevens wereldwijd te beschermen."

Sethi komt van IBM, waar ze werkzaam was als Vice President, Information Security. Voordien bouwde en ontwikkelde zij technische beveiligingsteams bij verschillende Fortune 500-bedrijven, waaronder: Palo Alto Networks, Intuit, eBay, Walmart.com en Pacific Gas & Electric.

"Rubrik is baanbrekend in een productgenre dat elke branche raakt. We lossen veelomvattende uitdagingen op het gebied van gegevensbeheer en –managementop en dat vereist robuuste beveiliging", aldus Rinki Sethi, Vice President en Chief Information Security Officer bij Rubrik. "Data is de sleutel tot onze toekomst, dus de bescherming daarvan is cruciaal. Voor iedereen zoals ik, die gepassioneerd is over beveiliging, is Rubrik het bedrijf om nu voor of mee samen te werken. Ik ben heel blij dat ik aan boord ben.”

202 KB jpeg Rinki Sethi Headshot_VP & CISO_Rubrik.jpeg

Over Rubrik
Rubrik levert een enkel softwareplatform voor het beheren en beschermen van gegevens in de cloud, aan de rand en op locatie. Ondernemingen kiezen voor Rubrik's Cloud Data Management-software om back-up en herstel te vereenvoudigen, de acceptatie van de cloud te versnellen en automatisering op grote schaal mogelijk te maken. Organisaties van elke omvang die een cloud first-beleid voeren, vertrouwen op het Rubrik Polaris SaaS-platform om gegevens te unificeren voor beveiliging, governance en compliance. Ga voor meer informatie naar www.rubrik.com en volg @rubrikInc op Twitter.

Rubrik is een geregistreerd handelsmerk van Rubrik, Inc.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Andrea Wigman