F5 rondt overname NGINX af

F5 Networks heeft de overname van NGINX afgerond. Eerder dit jaar werd de overname van het open source bedrijf aangekondigd. Dankzij de combinatie van de twee bedrijven worden multi-cloud applicatieservices beschikbaar voor alle omgevingen. Dit biedt ontwikkelaars het gebruiksgemak en de flexibiliteit die ze nodig hebben, terwijl netwerkbeheerders over de gewenste schaalbaarheid, security en betrouwbaarheid beschikken.

De pagina f5.com/nginx geeft meer informatie over de overname. Verschillende perspectieven op de overeenkomst zijn te vinden in deze blogposts:

Over F5
F5 (NASDAQ: FFIV) geeft ‘s werelds grootste bedrijven, service providers, overheden en consumentenmerken de gelegenheid om elke app, waar dan ook, veilig aan te bieden aan de gebruikers. F5 levert cloud en security applicatieservices die organisaties in staat stelt een infrastructuur te kiezen die het beste bij hen past, zonder concessies te doen op snelheid en controle. Meer informatie op f5.com. Volg @f5networks op Twitter of bekijk de LinkedIn en Facebook pagina’s voor de laatste ontwikkelingen.

F5 is a trademark or service mark of F5 Networks, Inc., in the U.S. and other countries. All other product and company names herein may be trademarks of their respective owners.

This press release may contain forward looking statements relating to future events or future financial performance that involve risks and uncertainties. Such statements can be identified by terminology such as "may," "will," "should," "expects," "plans," "anticipates," "believes," "estimates," "predicts," "potential," or "continue," or the negative of such terms or comparable terms. These statements are only predictions and actual results could differ materially from those anticipated in these statements based upon a number of factors including those identified in the company's filings with the SEC.