AVEVA en Cognizant breiden R&D-samenwerking uit om nieuwste industriële software te ontwikkelen

Amsterdam, 9 mei 2019Cognizant breidt zijn Research & Development (R&D) samenwerking uit met AVEVA, wereldwijde aanbieder van engineering en industriële software. Het doel van de uitbreiding is om geavanceerde industriële software te ontwikkelen die de toekomst in verschillende sectoren, van water en energie tot voeding en infrastructuur, vorm gaat geven.

De meerjarige samenwerking, waar een aantal miljoenen mee gemoeid is, helpt klanten met het implementeren van nieuwe digitale technologieën om hun concurrentiekracht, winstgevendheid, en kapitaalrendement te verbeteren. Cognizant’s digitale, industriële IoT-, product-, cloud- en software-experts gaan nauw samenwerken met AVEVA’s industrie-experts om een breed aanbod van complexe engineering en industriële software te ontwerpen en bouwen. De ontwikkelde producten omvatten de volledige engineering-levenscyclus, waaronder simulaties, ontwerp, uitvoering, oplevering, planning, operationeel beheer, monitoring en controle en optimalisatie van de prestaties. Door agile ontwikkelmethoden en best practices in te zetten, kunnen Cognizant-experts samenwerken met AVEVA om de time-to-market voor de nieuwe software te versnellen.

Lees het volledige Engelstalige persbericht hier.

Over Cognizant
Cognizant (Nasdaq-100: CTSH) is een van 's werelds grootsteprofessioneledienstverleners. De organisatie helpt klanten hun business-, operationele en technologiemodellen te transformeren voor het digitale tijdperk. De unieke marktgerichte en adviserende benadering van Cognizant ondersteunt klanten bij het creëren en implementeren van een innovatievere en efficiëntere bedrijfsvoering. Cognizant heeft zijn hoofdkantoor in de VS, staat in de Fortune 500-lijst op nummer 195en wordt gezien als een van de meest bewonderde bedrijven ter wereld. Lees meer over hoe Cognizant organisaties begeleidt bij het bereiken van digitaal leiderschap op www.cognizant.com of volg ons via @Cognizant.

Voor meer persinformatie kunt u contact opnemen met:
LEWIS
Tel:+31 40 235 46 00