AO kiest voor BluJay’s DropShip-oplossing

Samenwerking maakt directe levering van fast-moving consumentenproducten mogelijk

Dordrecht, 9 mei 2019BluJay Solutions, leverancier van supply chain-software en -diensten, gaat een samenwerking aan met AO. AO, ook wel bekend als AO.com, is wereldwijd de grootste online retailer van witgoed, technologie en elektronica. Het bedrijf kiest voor BluJay’s DropShip-oplossing voor de levering van hun uitgebreide productaanbod.

AO, dat bekend staat om zijn leveringsbetrouwbaarheid, kiest BluJay Solutions om zijn supply chain-activiteiten te verbeteren. BluJay’s prestaties op het gebied van snelle en veilige gegevensuitwisseling en de vele samenwerkingsverbanden met leveranciers was voor AO doorslaggevend om voor BluJay te kiezen. AO breidt zijn productaanbod uit, daarom is een dropshipping-systeem met hoge capaciteit essentieel ter ondersteuning van de groeistrategie.

De samenwerking geeft AO toegang tot BluJay's Commerce suite, het Global Trade Network van logistieke bedrijven, en honderden leveranciers in het DropShip-netwerk van BluJay. Dit maakt verdere productuitbreidingen in de toekomst mogelijk.

"Onze last-mile levering staat centraal in ons bedrijfsmodel en in onze klantenrelaties. We kunnen daarom geen compromissen sluiten op het gebied van kwaliteit", zegt Jennifer Hollowood-Smith, Head Retail Development bij AO. "We zijn enthousiast over de samenwerking met BluJay. Met hun systemen kunnen we optimaal inspelen op de vraag van de markt en verder groeien als bedrijf."

“We zijn blij om met AO samen te werken aan de ontwikkeling van hun supply chain-activiteiten”, zegt Sian Hopwood, SVP B2B Operations bij BluJay. "In het e-commerce tijdperk is expertise in dropshipping cruciaal voor bedrijven die sterke relaties met hun klanten willen opbouwen en onderhouden. BluJay heeft zowel de expertise als de ervaring om AO hier optimaal in te ondersteunen."

Over BluJay Solutions
BluJay Solutions levert supply chain-software en -diensten aan ‘s werelds meest vooruitstrevende retailers, distributeurs, expediteurs, fabrikanten en logistieke dienstverleners. Het BluJay Global Trade Network transformeert supply chain-logistiek en maakt het mogelijk voor klanten om de krachten te bundelen met ruim 40.000 internationale partners die verbonden zijn aan het netwerk. Met BluJay kunnen organisaties snellere handel bedrijven, hun supply chain-waarde inzetten om concurrentievoordeel te behalen en vooruit te kijken om hun toekomst in de wereldwijde economie te versterken. Voor meer informatie kijk op: www.blujaysolutions.com of volg ons op social media via @myBluJay en LinkedIn.

Voor verdere persinformatie kunt u contact opnemen met LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail:blujayNL@teamlewis.com