Nieuwsaankondigingen Dell Technologies World - Dag 2

Dell Technologies transformeert IT van edge tot core tot cloud

• Dell Technologies-infrastructuur legt de basis voor moderne, transformatieve technologietrends
  • Nieuwe oplossingen bieden klanten snelheid, flexibiliteit, kostenbesparing en prestaties die nodig zijn om IT-infrastructuren te moderniseren en te kunnen kapitaliseren op technologietrends
Bedrijven zijn op zoek naar transformatie binnen hun operations, business-applicaties en processen. Data, en de waarde die daaruit ontleend kan worden, spelen daarin een belangrijke rol. Dell Technologies-onderzoek laat zien dat bedrijven die niet digitaal transformeren niet langer competitief zijn.

Dell Technologies onthult vandaag tijdens Dell Technologies World nieuwe, moderne infrastructuuroplossingen voor het IT-landschap: van edge tot core datacenters tot public en private clouds. Deze nieuwste technologie kan de basis vormen die klanten nodig hebben bij het creëren, verwerken, transporteren, opslaan, beschermen en consumeren van data, waar deze zich ook bevindt.

Lees hierover het volledige, Engelstalige persbericht in de Dell Technologies press room.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Dell Technologies faciliteert transformatie en innovatie met nieuwe storage- en data protection-oplossingen
  • Dell Technologies-infrastructuur biedt de fundering voor de meest disruptieve technologietrends, waaronder AI en cloud, die wereldwijd zorgen voor de transformatie van IT en bedrijven
  • Nieuwe storage- en data protection-oplossingen bieden klanten de prestaties, flexibiliteit en schaalbaarheid die ze nodig hebben voor het opslaan, beschermen en ontsluiten van hun datakapitaal
  • Nieuwe Dell EMC UNITY XT Series biedt tot wel tweemaal meer prestaties, tot wel 5:1 datareductie en is gebouwd voor een multi-cloud-wereld
  • Dell EMC introduceert zijn eerste datamanagement-oplossingen met het volledig nieuwe PowerProtect Software-platform en de PowerProtect x400 multidimensionale appliance
Gartner-onderzoek wijst uit dat 76 procent van de zakelijke leiders aangeeft dat hun bedrijf niet competitief meer is als ze in 2020 niet verder gedigitaliseerd zijn dan vandaag. Om digitaler te worden, hebben bedrijven hulp nodig bij het moderniseren van hun core datacenterinfrastructuren die aan de basis staan van transformatie.

Dell Technologies introduceert daarom nieuwe producten en grote updates voor zijn storage-, data management- en data protection-oplossingen die direct invloed hebben op het datakapitaal van organisaties. Met deze nieuwe oplossingen stelt Dell Technologies bedrijven in staat succesvol te zijn in hun digitale transformatie-activiteiten en zo meer competitief en innovatief te ondernemen.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Dell Technologies brengt snelheid, beveiliging en smart design naar zakelijke mobiele PC’s
  • Het nieuwe en compleet opnieuw vormgegeven Dell Latitude mobiele PC-portfolio helpt gebruikers sneller te werken en langer productief te zijn
  • Next-gen biometrische sign-in en multi-factor-beveiligingsopties bedienen groot aantal werknemers die geloven dat ingebouwde security-functies bedrijfsdata veiliger houden
  • Dell Technologies Unified Workspace-oplossing vereenvoudigt en versnelt inzet, beheer en ondersteuning van nieuwe Latitude-apparaten aanzienlijk
  • Meest krachtige docks omvatten een future-ready, upgradable design voor betere productiviteit en beheer
Slanker, compacter en eenvoudiger overal mee naartoe te nemen

De tiende generatie van Latitude commerciële PC’s van Dell Technologies heeft een complete make-over gehad om tegemoet te komen aan de wensen van moderne werknemers. Het nieuwe portfolio van Dell’s mobiele, zakelijke PC’s is ontworpen met IT-afdelingen in het achterhoofd. Het is erop gericht om zakelijke gebruikers sneller te laten werken en langer productief te laten zijn, ongeacht hoe en waar ze werken.

Over Dell Technologies World
Dell Technologies World, ons flagship event, vindt plaats van 29 april - 2 mei in Las Vegas. Hier zullen de nieuwste opkomende trends, technologie en goeroes samenkomen, van de edge tot de core tot de cloud. Tijdens het evenement demonstreren experts van alle Dell Technologies-afdelingen aan klanten en partners het verbonden ecosysteem van IT-infrastructuur, applicaties, apparaten en beveiliging die een echte transformatie binnen hun organisaties mogelijk kan maken.

Over Dell Technologies
Dell Technologies is een unieke familie van bedrijven die organisaties voorziet van een essentiële infrastructuur voor het vormgeven van hun digitale toekomst, het ingrijpend verbeteren van hun ICT-omgeving en het beschermen van hun belangrijkste bedrijfsmiddel: informatie. Het bedrijf bedient klanten van elke omvang in 180 landen, variërend van 98% van alle Fortune 500-ondernemingen tot individuele consumenten. Dell Technologies beschikt over het meest uitgebreide en innovatieve aanbod van ICT-oplossingen binnen de branche, van de rand van het netwerk tot de cloud. Bij de Dell Technologies familie horen Dell, Dell EMC, Pivotal, RSA, Secureworks, Virtustream en VMware.

Dell EMC
Marcel van der Geld