Geavanceerde cybersecurity voor uw thuisnetwerk met NETGEAR ARMOR™ op ORBI MESH WIFI

NETGEAR Armor™, gebaseerd op Bitdefender, beschermt de persoonlijke privacy in een wereld van geavanceerde hackaanvallen

Zoetermeer, 30 april 2019NETGEAR®, Inc.( NASDAQ:NTGR), de toonaangevende leverancier van netwerkapparatuur voor het slimme huis en kleine bedrijven, kondigt de wereldwijde beschikbaarheid aan van NETGEAR Armor™ Cyber Threat Protection, gebaseerd op Bitdefender, voor Orbi WiFi Mesh Systems.

NETGEAR Armor™ op uw Orbi Mesh WiFi Systems is een cyberbeveiligingsoplossing die alle op internet aangesloten apparaten in uw huis beschermt tegen virussen, malware, gestolen wachtwoorden, identiteitsdiefstal en hacking, of u nu thuis of onderweg bent.

Veel mensen hebben weliswaar al een antivirusoplossing op hun thuiscomputers geïnstalleerd, maar dat is vaak niet effectief genoeg voor de cyberdreigingen in de huidige wereld. Uit onderzoek blijkt dat er tussen 2018 en 2023 naar verwachting 146 miljard bestanden met persoonlijke informatie, zoals creditcardinformatie of burgerservicenummers, door cybercriminelen zullen worden gestolen.

In tegenstelling tot andere antimalware-oplossingen, die alleen bescherming bieden voor Android-, iOS-, Windows- en Mac-apparaten, biedt NETGEAR Armor™ een netwerkbrede beveiliging. Dit betekent dat alle apparaten die op uw Orbi WiFi-netwerk zijn aangesloten, profiteren van deze bescherming, inclusief smart home en IoT-apparaten.

Continue scans identificeren en blokkeren malware, zoals virussen, spyware, ransomware en de kwaadaardige links die uw netwerk infecteren, voordat ze u zelfs maar bereiken. Onmiddellijke meldingen op uw smartphone (via de Orbi-app) of op uw computer waarschuwen wanneer bedreigingen worden gedetecteerd en geblokkeerd.

Omdat NETGEAR Armor™ al uw op internet aangesloten apparaten beschermt, is het een effectieve oplossing voor minder veilige slimme apparaten voor thuisgebruik, zoals beveiligingscamera's, slimme lampen, slimme thermostaten, deursloten, enz.

NETGEAR Armor™ bevat ook Bitdefender Total Security, waarmee u een volledige antimalware-oplossing op uw Android-, iOS-, Windows- en Mac-apparaten kunt installeren. Zo blijven u en uw gezin beschermd, zelfs wanneer u niet thuis bent of op openbare Wi-Fi-netwerken.

NETGEAR Armor™ wordt mogelijk gemaakt door het bekroonde cyberbeveiligingsbedrijf Bitdefender®, dat ter plekke de nieuwste cyberrisico's detecteert, anticipeert en neutraliseert, dankzij de grootste cloudbeveiligings-infrastructuur ter wereld.

“Bitdefender is een cyberbeveiligingsbedrijf dat gelijke tred weet te houden met snel evoluerende online dreigingen. Ze doen dit met innovaties die een van de meest dringende problemen van vandaag de dag aanpakken: de bescherming van slimme apparaten voor thuisgebruik en IoT,” zegt Ciprian Istrate, vice-president van consumentenoplossingen bij Bitdefender. “De samenwerking met NETGEAR zet onze missie voort: het beschermen van de onlinelevens van mensen met behulp van innovatieve technologie. We maken hiermee onze geavanceerde cybersecurity-oplossing beschikbaar voor meer gezinnen en we consolideren onze positie als leiders van dit marktsegment.”

Prijs en beschikbaarheid
NETGEAR Armor op Orbi is nu wereldwijd beschikbaar op alle Orbi WiFi Mesh Systems met een Orbi RBR50-router, waaronder de RBK50, de RBK53 en de Orbi Voice (RBK50V). Om te installeren hoeft u slechts het aanbod te accepteren. Alle Orbi RBR50-routers wereldwijd hebben de firmware-update ontvangen om de installatie van Armor mogelijk te maken. Na de gratis proefperiode van 30 dagen bedragen de jaarlijkse abonnementskosten Euro 69.99.-

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Robbert Minderhoud
(t) +31 71 568 00 28
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR (Nasdaq: NTGR) is een wereldwijd netwerkbedrijf dat innovatieve producten levert aan consumenten, bedrijven en service providers. NETGEAR-producten zijn gebouwd op een verscheidenheid van bewezen technologieën zoals draadloos, Ethernet en powerline. De producten hebben focus op betrouwbaarheid en gemak. De productlijn bestaat uit bedrade en draadloze apparaten die netwerken, breedband toegang en netwerkconnectiviteit toestaan. Deze producten zijn beschikbaar in meerdere opstellingen om aan te sluiten op de behoefte van eindgebruikers in elke regio waar de producten van NETGEAR worden verkocht. NETGEAR-producten worden verkocht in meer dan 38.000 winkellocaties over de hele wereld, en door zowel 30.000 value-added resellers, als vele grote service providers van kabel en mobiele netwerken. Het bedrijf heeft het hoofdkwartier in San Jose, Californië en kantoren in 25 landen. Meer informatie is beschikbaar op www.netgear.nl of op www.netgear.be. Volg NETGEAR op http://twitter.com/NETGEAR en op Facebook: http://www.facebook.com/NETGEAR.

Over Bitdefender
NETGEAR Armor wordt mogelijk gemaakt door de bekroonde cyberbeveiligingsprovider Bitdefender die het hoogste niveau van bescherming en prestaties biedt aan meer dan een half miljard gebruikers die zijn verbonden met de grootste beveiligingsinfrastructuur ter wereld. De infrastructuur van Bitdefender voert 25 miljard query's per dag uit en gebruikt reflectieve modellen en geavanceerde algoritmen voor machine learning om malwarepatronen te extraheren, waardoor realtime bescherming tegen elke bedreiging wordt geboden. Het detecteert, anticipeert en onderneemt actie om zelfs de nieuwste gevaren waar ook ter wereld te neutraliseren in slechts drie seconden.

©2019 NETGEAR, Inc.