MarkLogic wordt MuleSoft Technology Partner

MarkLogic introduceert MuleSoft Certified Connector om eenvoudig te verbinden met MarkLogic-producten en sneller datasilo’s te integreren

Utrecht, 10 april 2019 – MarkLogic, leverancier van een dataplatform voor het vereenvoudigen van data-integratie, is toegetreden tot het MuleSoft Technology Partner Program. Daarnaast heeft MarkLogic bijgedragen aan het partnerecosysteem door een MuleSoft Certified Connector ontwikkelen, die nu beschikbaar is in Anypoint Exchange. Hiermee kunnen klanten het rijke ecosysteem van Anypoint-connectoren gebruiken om gegevens uit vele bronnen in een MarkLogic Data Hub te integreren, waardoor een complete, end-to-end oplossing voor data-integratie ontstaat.

Met de MarkLogic Data Hub kunnen organisaties een uniform 360-graden overzicht van hun data realiseren, waarmee ze waarde kunnen creëren en kosten verlagen. Data-integratie is een van de meest complexe IT-uitdagingen. Het MarkLogic Data Hub-platform vereenvoudigt dat proces door gegevens zonder wijzigingen uit verschillende systemen te laden en deze te harmoniseren in één uniform platform met ingebouwde zoekfunctionaliteit en ACID-transacties.

“Vandaag de dag hebben organisaties in verschillende bedrijfstakken technologieën nodig waarmee ze gegevens in silo’s eenvoudig en sneller dan ooit tevoren kunnen integreren,” zegt Dave Ponzini, Executive Vice President of Marketing & Corporate Development bij MarkLogic. “MuleSoft en MarkLogic combineren de mogelijkheid om toegang te krijgen tot vele gegevensbronnen en bedrijfsapplicaties en om deze gegevens snel te integreren. Dit geeft klanten innovatieve mogelijkheden voor data-integratie.”

“Door deze samenwerking en de MuleSoft Certified Connector van MarkLogic kunnen onze gezamenlijke klanten concurrentievoordeel behalen door sneller nieuwe applicaties sneller te lanceren, de implementatietijd te verkorten en de tijd die wordt besteed aan ingewikkelde integratieprojecten te elimineren,” zegt Brian Miller, Vice President of Business Development bij MuleSoft. “De integraties van technologiepartners met het MuleSoft Anypoint Platform en het bijbehorende applicatienetwerk vereenvoudigen de connectiviteit en elimineren gegevenssilo's binnen zowel kleine als grote organisaties,” aldus Miller.

Het MuleSoft Technology Partner Program bestaat uit toonaangevende softwareleveranciers van zowel functionele toepassingen zoals CRM, marketingautomatisering, HCM- en financiële systemen als in sectoren als de financiële dienstverlening, gezondheidszorg, retail en overheid. Technologiepartners maken gebruik van het Anypoint Platform van MuleSoft om de implementatietijd te verkorten, klantervaringen te verbeteren en innovatie te stimuleren. Het Anypoint Platform is een toonaangevende oplossing voor API-gestuurde connectiviteit die een applicatienetwerk van apps, data en apparaten creëert, zowel on-premises als in de cloud.

Gebruikers van het Anypoint Platform kunnen meer te weten komen over de MarkLogic MuleSoft Certified Connector op: www.mulesoft.com/exchange/com.marklogic/marklogic-mule-connector.

MarkLogic-klanten kunnen meer te weten komen over het vereenvoudigen van de connectiviteit tussen al hun softwaresystemen met het Anypoint Platform van MuleSoft op www.mulesoft.com/platform/enterprise-integration.

Over MarkLogic
Data-integratie is een van de meest complexe IT-uitdagingen en onze missie is het vereenvoudigen ervan. De MarkLogic Data Hub is een zeer gedifferentieerd dataplatform dat wrijving bij elke stap van het data-integratieproces elimineert, waardoor organisaties sneller dan ooit een 360º beeld kunnen bereiken. Door de data-integratie te vereenvoudigen, helpt MarkLogic organisaties bij het vergroten van de flexibiliteit, het verlagen van de IT-kosten en het veilig delen van hun gegevens. Voor meer informatie kunt u terecht op www.marklogic.com.

Over Anypoint Platform
Het Anypoint Platform van MuleSoft is een toonaangevende oplossing voor API-gestuurde connectiviteit die een applicatienetwerk van apps, data en apparaten creëert, zowel on-premises als in de cloud. Dit hybride integratieplatform omvat iPaaS, ESB en een uniforme oplossing voor API-beheer, -ontwerp en -publicatie.

Meer informatie voor de pers

Lubbers De Jong
Yorick Fliervoet