Belcentrale belooft 20 procent korting voor KPN/XS4all overstappers

Abonnees van KPN en XS4ALL zien zich geconfronteerd met een forse prijsverhoging. De nieuwe prijzen gelden niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook bestaande abonnees.

Prijsverhoging

XS4ALL gaat binnenkort verdwijnen als zelfstandig label. Klanten van de provider gaan vanaf 4 juni 2019 meer betalen. Bij klanten van KPN is het al drie dagen eerder raak, op 1 juni dus. De gegeven reden voor de prijsverhoging is het investeren in kwaliteit, dienstverlening en internetveiligheid. Zonder de prijsverhoging zou die investering niet mogelijk zijn.

Belcentrale geeft alle XS4ALL en KPN klanten de mogelijkheid om een eind te maken aan hun relatie met de voormalige monopolist en daarop dus 20 procent te besparen.

XS4ALL

Hieronder de nieuwe XS4ALL prijzen

KPN

Bij KPN worden de abonnementen iets uitgebreider aangepast. Alle abonnementen worden een paar euro duurder, ook de goedkopere. Bij de duurdere abonnementen krijgt de klant daar wel wat voor terug. Bij het abonnement Internet en TV 4K wordt de downloadsnelheid verhoogd van 150 Mbit/s naar 200 Mbit/s. De upload gaat van 15Mbit/s naar 20Mbit/s.

Oude abonnementen

Ook oude pakketten die niet meer te koop zijn, worden duurder. Bijvoorbeeld de oude alles-in-1-abonnementen. Die worden maximaal 3,50 euro per maand duurder, terwijl de snelheid ongewijzigd blijft.

Klanten van XS4ALL of KPN hoeven niet akkoord te gaan met de nieuwe prijzen. Ze kunnen opzeggen en van provider wisselen. Belcentrale geeft overstappers 20 procent korting op basis van de nieuwe prijzen zoals hierboven gepubliceerd.