Rubrik introduceert Rubrik Go een nieuw Evergreen abonnementsprogramma om onvoorspelbare prijzen en verlengingen te elimineren

Rubrik Go maakt het eenvoudig voor klanten om hun datacenters te moderniseren met regelmatig geüpdatete technologievernieuwingen, flexibiliteit voor cloudmigratie en voorspelbare verlengingen

PALO ALTO, Californië, 14 maart 2019 – Rubrik, het Cloud Data Management-bedrijf, heeft vandaag Rubrik Go aangekondigd, een nieuw ‘evergreen’ abonnement-aankoopprogramma. Rubrik Go past een SaaS-aanpak toe en stelt klanten in staat om te profiteren van toekomstige innovaties via een eenvoudige en voorspelbare abonnementslicentie. Klanten van Rubrik Go hebben toegang tot de nieuwste technologie voor gegevensbeheer via gratis evergreen vernieuwingen, gestroomlijnde software-edities en de flexibiliteit om op elk gewenst moment zonder extra kosten gegevens naar de openbare cloud te migreren.

“We hebben Rubrik Go ontworpen om de grootste inkooppijnpunten van klanten rond ondoorzichtige, rigide licenties en onverwachte prijsstijgingen op te lossen,” zegt Bipul Sinha, medeoprichter en CEO van Rubrik. “Rubrik Go biedt een abonnement op eenvoud, zodat klanten hun omgeving kunnen schalen met volledige transparantie en vertrouwen.”

"Rubrik Go is niet zomaar een pricing-programma; het is een holistische go-to-market-strategie die ons in staat stelt onze Rubrik-investering in het cloudtijdperk toekomstbestendig te maken met slechts één eenvoudig te beheren abonnement,” zegt Rich Talaber, Chief Technology Officer bij Public Consulting Group. “Het geeft ons gemoedsrust dat we weten dat we onze licenties op elk moment naar de cloud kunnen migreren of zonder extra kosten kunnen verversen voor de volgende generatie apparatuur van Rubrik.”

Rubrik Go biedt de volgende belangrijke voordelen voor klanten wereldwijd:
  • Automatische toegang tot nieuwe technologie: klanten ontvangen de nieuwste technologische updates, zodat ze kunnen blijven innoveren en hun concurrenten een stap voorblijven.
  • Toekomstbestendig voor de cloud: Go-klanten kunnen op elk gewenst moment tijdens hun abonnementsperiode naar de cloud migreren. Als klanten cloudapplicaties gebruiken, ontvangen ze native cloud-bescherming zonder extra kosten.
  • Lagere kosten vooraf: Rubrik Go transformeert grote kapitaaluitgaven vooraf in voorspelbare abonnementsbetalingen om klanten te helpen de budgetvereisten te halen en te overtreffen.

Rubrik Go wordt aangeboden als een driejarig abonnement met software, hardware, ondersteuning en evergreen verversing op het moment van verlenging van het abonnement. Rubrik zal ook doorlopende licenties voor de levensduur van het apparaat blijven aanbieden.

Bronnen

Over Rubrik
Rubrik levert een enkel platform voor het beheren en beschermen van gegevens in de cloud, de edge en op locatie. Ondernemingen kiezen voor Rubriks Cloud Data Management-software om back-up en herstel te vereenvoudigen, de adoptie van de cloud te versnellen en automatisering op grote schaal mogelijk te maken. Rubriks run-anywhere, scale-out architectuur is gebouwd om IT-afdelingen vandaag en in de toekomst te helpen met het verlagen van de total cost of ownership en het bieden van infrastructuurflexibiliteit voor een multicloud-wereld. Ga voor meer informatie naar http://www.rubrik.com en volg @rubrikInc op Twitter.

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Gijs Roeloffzen