Veeam beloont Nederlandse partners met partner awards

Noordwijk, 12 & 13 maart 2019: Veeam® Software, marktleider op het gebied van back-up oplossingen voor Intelligent Data Management™, heeft de winnaars van de 2018 Veeam Partner Awards bekendgemaakt op de Partner Summit in Noordwijk. De jaarlijkse awards erkennen en belonen de inzet en het succes van Veeam ProPartners en Veeam Cloud & Service Provider-partners (VCSP’s). Deze partners leverden met succes Veeam-oplossingen aan hun klanten en zorgden voor groei in hun bedrijf terwijl ze gebruikers ondersteunden tijdens hun overgang naar Intelligent Data Management.

imageimage

"Veeam is een partner-first bedrijf en begrijpt dat de aard van hoe zaken worden gedaan verandert – en in welk tempo”, zegt Lodewijk van Klaveren, Channel Manager Benelux bij Veeam. “We zijn er trots op ons aan te passen aan deze behoeften en ervoor te zorgen dat onze partners beschikken over de nieuwste producten, eersteklas training en ondersteuning en toegang tot ons expert-ecosysteem. We zijn ervan overtuigd dat we nieuwe mogelijkheden voor datamanagement leveren en onze partners helpen hun bedrijf te laten groeien door hun klanten meer te laten doen met hun data, hen meer keuzemogelijkheden te bieden en nieuwe omzetmogelijkheden te identificeren voor multi-cloudomgevingen. Onze activiteiten lopen allemaal via de channel, dus we zijn verheugd om het succes van onze partners van het afgelopen jaar te vieren. We erkennen het werk en het talent in Nederland dat bedrijven helpt een echte bedrijfstransformatie te realiseren."

De volgende Veeam ProPartners en VCSP’s vielen in de prijzen tijdens de 2018 Veeam Partner Summit:
  • Het belangrijkste project van het jaar: Insight Enterprises Netherlands B.V.
  • De meest waardevolle partner: SLTN Inter Access
  • De beste VCSP-partner van het jaar: Sentia Group B.V.
  • Innovatie award: Uniserver
  • Platinum VCSP partner: KPN Internedservices
Meer informatie over Intelligent Data Management wordt gedeeld tijdens VeeamON 2019, het belangrijkste event op dit gebied, dat plaatsvindt van 20 tot en met 22 mei 2019 in Miami. Bijna 10.000 klanten, partners en influencers bezochten VeeamON 2019 in Chicago en de regionale VeeamON Forum-evenementen wereldwijd.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in Intelligent Data Management. Het Veeam Availability Platform is de meest complete oplossing die klanten helpt bij het automatiseren van hun datamanagement en het verzekeren van beschikbaarheid van data. Met meer dan 330.000 klanten wereldwijd, waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat meer dan 61.000 channelpartners, Cisco, HPE, Lenovo en NetApp als exclusieve resellers en meer dan 21.000 cloud- en serviceproviders. Het hoofdkwartier is gevestigd in Baar, Zwitserland. Veeam heeft vestigingen in meer dan dertig landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.