Rob B. Tol van de NetwerkAcademie: ”Beam me up Scotty”

Rotterdam 18 februari 2019, Succesvolle ondernemers en experts nemen ondernemers uit het MKB ook holografisch mee in hun visie voor hun digitale toekomst op het OndernemersPlein bij de KvK aan de Blaak te Rotterdam.
Rob B. Tol van de NetwerkAcademie is een van hen. Hij weet als geen ander hoe
je het maximale kunt halen uit bijeenkomsten zoals deze en hoe je netwerken doelgericht in kan zetten voor je onderneming. Via zijn formule: Verleiden, Veroveren, Verrassen naar Verbinden, Verdiepen en Verlengen van een relatie.

Digitalisering zal de wereld de komende jaren ingrijpend veranderen.
In zeven programmablokken inspireren sprekers ondernemers om zelf je digitale toekomst vorm te geven.

Donderdag 14 maart 2019 van 18:00 - 22:00 uur is de tweede sessie.
Zie: https://goo.gl/hKEQWr

Rob B. Tol, netwerker van het jaar, vierde het tweede lustrum van zijn NetwerkAcademie met zijn relaties eind januari jl. door als hologram te verschijnen. Nu geeft hij een bijdrage aan de

inspiratiesessies met zijn hologram. Hij legt met zijn jarenlange Business to Business Marketingcommunicatie kennis en ondernemerschap de noodzakelijke verbindingen tussen mensen. Zodat communicatie als tweerichtingsverkeer succesvol gaat stromen binnen organisaties, tussen partners en naar doelgroepen.

Over Rob B. Tol
In 2009 heeft Rob de NetwerkAcademie opgericht. Hij geeft hier presentaties, masterclasses, workshops, seminars en trainingen over succesvol netwerken in zakelijke markten. Door het schrijven van diverse netwerkboeken kwamen steeds meer verzoeken om zijn kennis en ervaring als ondernemer uiteen te zetten. Inmiddels heeft hij optredens gegeven aan zo’n 5500 deelnemers en ca. 3500 boeken/eBooks verkocht.

NetwerkAcademie
Anneke Kradolfer
Monteverdistraat 75 – 2901 KE Capelle a/d IJssel
Tel.: 06 30274216

E-mail: info@netwerkacademie.nl  Site: www.netwerkacademie.nl

Zie:https://www.kvk.nl/evenementen/slim-aan-de-slag-met-de-digitale-toekomst-van-je-bedrijf-groep/473741/

Hologram van Rob B. Tol tijdens KvK sessie Digitale toekomst op het OndernemersPlein te Rotterdam.

Ondernemers inspireren ondernemers als hologram over de digitale toekomst.