Eventive | Eventmarketing groeit door met nieuwe aanwinst Anouk van den Berg

Amsterdam, 1 november 2018Eventive | Eventmarketing, het marketingcommunicatie gedreven evenementenbureau voor de Benelux, is een nieuwe Concept & Eventmanager rijker. Sinds 10 september versterkt Anouk van den Berg (30) het team in Amsterdam. Ze brengt een flinke dosis ervaring met zich mee en zal zich bezighouden met alle facetten van eventmarketing.

Voorheen was Anouk werkzaam als Global Marketing & Events Coördinator bij ABN AMRO en deed daar tevens projectervaring op. De afgelopen jaren bleef zij haar kennis ontwikkelen en behaalde zij na haar bachelor Business Administration onder andere een diploma als Scrum Master. Als Concept & Eventmanager bij Eventive is Anouk sparringpartner voor klanten, bedenkt ze passende concepten en vertaalt die naar creatieve en effectieve events, acties en campagnes. Ze zal zich de komende tijd onder andere inzetten voor merken als Commvault, Microsoft Bing en Fortinet.

“We zijn ontzettend blij dat Anouk nu deel uitmaakt van het Eventive-team. Ze heeft al aardig wat vlieguren gemaakt binnen het vakgebied en haar brede kennis zorgt ervoor dat we nog meer nieuwe kansen en mogelijkheden kunnen benutten. Anouk heeft daarnaast een geweldige, energieke persoonlijkheid waardoor ze perfect binnen het team past!”, zegt Mariëlle van der Zouwen, Managing Director van Eventive.

Anouk van den Berg

Over Eventive | Eventmarketing
Eventive | Eventmarketing is een marketingcommunicatiegedreven evenementenbureau dat bedrijven ondersteunt bij het bereiken van hun doelgroep. Dat doen we door conceptontwikkeling van evenementen en marketingcampagnes. Eventive hanteert een werkwijze waarbij alle projecten moeten voldoen aan creativiteit, effectiviteit en interactie – van brainstormsessie tot en met de eventcommunicatie rondom een campagne of een evenement, de programmering ervan en doelgroepevaluatie om de waarde van een concept te kunnen toetsen. Eventive is onderdeel van de communicatiegroep LVT Group.

Voor meer informatie:

Manon van Ree