Belcentrale bereikt mijlpaal met verkoop van 35.000 Gigasets

Rotterdam, 25 oktober 2018 – Belcentrale, de vertrouwde MKB-leverancier van ICT en VoIP, heeft vandaag het 35.000e toestel van Gigaset verkocht.

Gigaset is een van ’s werelds grootste producenten van draadloze telefoontoestellen en marktleider in Europa voor DECT-telefoons. Onder de Gigaset Pro levert het bedrijf onder andere kwalitatief hoogstaande producten voor het MKB. De telefoons worden vervaardigd volgens de strengste kwaliteits- en milieunormen. Belcentrale en Gigaset zijn al jaren partners.

Mijlpaal
Directeur van Belcentrale Coert Coomans: “Een mijlpaal: 35.000 Gigasets verkocht door Belcentrale. Daar zijn we best trots op! We werken heel graag met Gigaset. Hiermee bieden we onze klanten gegarandeerd top-toestellen, voor optimaal gebruik van onze telefoondiensten.”

Over Belcentrale
Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT & VoIP leverancier voor het MKB. Anders dan grote telecompartijen biedt Belcentrale altijd een persoonlijke benadering en betere on-site service. Loyaliteit wordt beloond met grote kortingen op installatie, onderhoud en hardware. Met meer dan 35.000 klanten is Belcentrale een gevestigde naam in de zakelijke markt voor telefonie en internet.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Heeft u vragen over het bovenstaande, neemt u dan contact op Deborah Ansems
e-mail: deborah.ansems@belcentrale.nl