Datum: (5 dagen oud)
PR: Pride PR

GEAR4 Platoon: extreme beveiliging in een stijlvol jasje

Amsterdam, 11 oktober 2018 – GEAR4 introduceert zijn zwaarste beveiligingsoptie voor smartphones tot nu toe: de GEAR4 Platoon. Deze uiterst duurzame iPhone-behuizing biedt een valbescherming tot een hoogte van maar liefst zes meter - dat is hoger dan het gemiddelde raam op de tweede verdieping – dankzij het innovatieve tweeledige ontwerp en de extra impactbescherming van slimme D3O®-technologie.

GEAR4 Platoon

Met de Platoon iPhone case tilt Gear4 valbescherming naar een nog hoger niveau. De D3O®-technologie wordt dankzij zijn lichte gewicht en extreme impactbescherming onder meer gebruikt door de Amerikaanse Special Forces en de achterkant van de Platoon is verstevigd met speciaal polycarbonaat dat onder andere gebruikt wordt in kogelwerend glas. Schokabsorberend TPU en de ruime hoeveelheid D3O voorkomen dat serieuze valpartijen schade veroorzaken, zodat dure smartphones als nieuw blijven.

Het robuuste ontwerp van de Platoon is een eerbetoon aan de militaire apparatuur van de Amerikaanse strijdkrachten, en minstens zo robuust. De versterkte achterkant is ideaal voor het beschermen van kwetsbare, volledig glazen smartphones, terwijl de gekartelde textuur een betere grip biedt.

• Stevige behuizing met een tweeledige constructie
• Extreme valbeveiliging: getest vanaf zes meter
• Extra bescherming achterkant voor alle glazen telefoons
• Gekartelde textuur voor een betere grip
• Slank ontwerp

1.4 MB png Platoon1.png
1.6 MB png Platoon2.png
388 KB png Platoon3.png
897 KB png Platoon4.png
1 MB png Platoon5.png
1.2 MB png Platoon6.png

Over GEAR4
GEAR4 creëert ultra-slanke, ultrastijlvolle, ultra-beschermende hoesjes en heeft een unieke samenwerking met D3O. Alle GEAR4-cases worden onderworpen aan strenge, onafhankelijke tests met echte telefoons en ondergaan ook kwaliteitscontrole, waaronder buig-, wrijf-, slijtage-, kleuroverdracht- en fit-tests. De producten zijn gebouwd om aan de hoogste normen te voldoen en kunnen echte impact weerstaan.

Over D3O
D3O is een wereldwijd opererend bedrijf in het Verenigd Koninkrijk dat hoogwaardige schokbeschermingsoplossingen voor wereldwijde merken ontwikkelt, die worden gebruikt in sportuitrusting, legeruitrusting en industriële werkkleding.

Voor meer informatie (niet voor publicatie)
Pride PR
Carlien Keeven