Rijksdienst voor het Wegverkeer (“RDW”) kiest voor e-facturatie oplossing van TIE Kinetix

Zoals vele overheidsdiensten en gemeenten kiest ook de RDW voor TIE Kinetix. TIE Kinetix ondersteunt de RDW door alle leveranciers te onboarden op het FLOW platform van TIE Kinetix, hierdoor wordt de organisatie volledig ontzorgd op het gebied van e-facturatie.

Uiterlijk 18 april 2019 dienen alle aanbestedende overheidsdiensten e-facturen te kunnen ontvangen en verwerken. Het FLOW Partner Automation platform van TIE Kinetix biedt e-facturatie oplossingen tussen bedrijven onderling en e-facturatie oplossingen naar de overheid in diverse modules voor geautomatiseerde uitwisseling van facturen via EDI/XML, PDF of handmatig via een factuurportaal.

TIE Kinetix is een pionier in de e-facturatie markt met meer dan 30 jaar ervaring in e-facturatie voor overheid en bedrijfsleven.

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door 30 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

Voor meer informatie:

TIE Kinetix N.V.