HubSpot kondigt uitbreiding Enterprise-aanbod aan

• HubSpot lanceert Sales Hub Enterprise en Service Hub Enterprise
  • Uitbreiding Enterprise aanbod grootste in de geschiedenis van HubSpot
  • Sales Hub Enterprise pakt nieuwe uitdagingen van sales teams aan
Hoofddorp, 6 september 2018 - HubSpot maakt vandaag de details bekend van de langverwachte Sales Hub Enterprise en Service Hub Enterprise producten. Daarnaast kondigt het bedrijf diverse belangrijke updates voor de Marketing Hub Enterprise aan.

De lancering van deze nieuwe producten maakt onderdeel uit van de grootste uitbreiding van het Enterprise aanbod in de geschiedenis van HubSpot.

De Enterprise Growth Suite
De nieuwe producten van HubSpot, ook wel bekend als de ‘Enterprise Growth Suite’, zijn ontworpen om teams meer controle, flexibiliteit en een betere integratie te bieden in één gebruiksvriendelijk en overzichtelijk pakket.

Het pakket omvat onder andere:
  • Een Slack-integratie die teams verbindt, waar ze zich ook bevinden
  • ‘Goals’ - een tool die salesmedewerkers helpt bij de rapportage van quota, service level agreements en andere belangrijke meetpunten
  • ‘Playbooks’ - een tool die klanten de mogelijkheid geeft een eigen database met bronnen en best practices aan te leggen voor sales- en serviceteams
  • Machine Learning mogelijkheden, die voorspellingen over bijvoorbeeld leads mogelijk maken
De Conversations tool die HubSpot recent lanceerde is geïntegreerd in alle drie de nieuwe producten. Hiermee worden e-mail, chat en social media berichten verzameld in één inbox en wordt de bouw van custom chatbots mogelijk gemaakt.

Wanneer klanten de volledige Enterprise Growth Suite aanschaffen, krijgen ze 25% korting op de losse productprijs per product. Meer informatie over de prijzen is hier te vinden: www.hubspot.com/pricing/marketing.

Sales Hub Enterprise pakt inefficiënte salesprocessen aan
De Sales Hub Enterprise van Hubspot helpt salesteams hun efficiëntie te verbeteren: doordat er minder tijd gestoken wordt in administratieve werkzaamheden blijft er meer tijd over voor daadwerkelijke verkoop.

Uit recent onderzoek van HubSpot komt naar voren dat 64% van de salesmanagers worstelt met onvoorziene uitdagingen bij rapportages van de prestaties van hun teams. Daar komt nog bij dat salesmanagers aangeven dat 60% van hun kostbare tijd gaat zitten in administratieve werkzaamheden als gegevensinvoer en het plannen van meetings - tijd die beter in verkoopgesprekken gestoken had kunnen worden!

Het onderzoek toont daarnaast aan dat bijna 7 op de 10 salescontracten eerst langs de juridische afdeling, productmanager of senior manager moet worden gestuurd, voordat een handtekening kan worden gezet.

De nieuwe features van de Sales Hub Enterprise pakken al deze specifieke uitdagingen aan, met bijvoorbeeld een contract goedkeuringssysteem in de cloud.

Schaalbare producten voor ieder formaat bedrijf
Brian Halligan, Hubspot CEO, over de uitbreidingen: “We hebben onze R&D uitgaven in het afgelopen jaar enorm opgehoogd, omdat we ons aanbod aan producten willen uitbreiden om tegemoet te komen aan de wensen en behoeften van ieder bedrijf. Vanaf vandaag plukken onze klanten de vruchten van deze investeringen.”

“Als gebruikers van de HubSpot Enterprise Hub zelf hebben we uit de eerste hand gezien hoe deze producten kunnen voorzien in de veranderende behoeften van een groeiend bedrijf. Met deze aankondigingen zal een HubSpot-klant zich op elk moment bij ons kunnen aanmelden met de wetenschap dat onze producten mee zullen groeien."

Meer weten over de aankondigingen van HubSpot op INBOUND 2018? Zie https://www.hubspot.com/new.

86 KB jpg CEO Brian Halligan.jpg
264 KB jpg Onderzoek Sales Managers

Over HubSpot
HubSpot is een toonaangevend CRM, marketing, sales en supportplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 48.000 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om van klanten fans maken.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications