IT-dienstverlener Qualogy bestaat 20 jaar

Rijswijk, 31 augustus 2018  –  Op zaterdag 1 september 2018 bestaat IT-dienstverlener Qualogy 20 jaar. Qualogy is in 20 jaar gegroeid tot marktleider in Oracle en Java én Tech-innovator in o.a. Data Science. Met kwaliteit hoog in het vaandel, want Qualogy staat voor ‘Quality in Information Technology’.

Het bedrijf is trots op het zakelijke succes, maar bovenal op de vele langdurige en speciale relaties met tal van mensen bij uiteenlopende bedrijven en organisaties.

Speciale werksfeer en familiegevoel
Ondanks de enorme groei van de organisatie staat het persoonlijke nog altijd voorop bij Qualogy. Er zijn nog altijd collega’s ‘van het eerste uur’ werkzaam bij Qualogy. De speciale werksfeer en het familiegevoel werd bevestigd in een recent gehouden onafhankelijk medewerkerstevredenheidsonderzoek. Qualogy heeft dan ook alle reden om met een goed gevoel het jubileum te vieren.

Mijlpaal vieren
Qualogy laat het jubileumjaar dus niet onopgemerkt voorbij gaan. Eerst gaat het deze mijlpaal vieren met alle medewerkers en hun partners tijdens een feestelijk jubileumweekend in Londen. Een mooi vervolg op eerdere jubileumreizen naar Barcelona en Parijs. Het traditionele jaarlijkse zomerfeest voor alle medewerkers vindt voor deze gelegenheid ook in Londen plaats.

Aansluitend organiseert Qualogy het komende jaar tal van speciale evenementen voor relaties.

QChallenge hackathon
Er staan al een paar mooie bijeenkomsten op de planning. Op 12 en 13 oktober organiseert Qualogy de QChallenge hackathon. Daarmee biedt Qualogy organisaties de kans om data-driven te worden. Is uw organisatie geïnteresseerd in innovatie, data science en analytics? Stuur dan uw datagedreven uitdaging in.

Speciale relatiedag en seminar
In november organiseert Qualogy nog twee evenementen. Het jubileum wordt eerst gevierd met klanten tijdens een speciale dag op een zeer bijzondere locatie. Op dinsdag 27 november organiseert Qualogy een seminar met niemand minder dan Bryn Llewellyn, Oracle´s Distinguished Product Manager for PL/SQL and EBR.

Meer informatie?
Bekijk Qualogy’s ‘historie in vogelvlucht’ op www.qualogy.com/nl/ontdek. Voor verdere vragen neemt u contact op met Qualogy via telefoonnummer 070 319 5000 of e-mail info@qualogy.com. «

Qualogy in 1998 Qualogy in 2018
  • Gevestigd in Utrecht