TIE Kinetix introduceert oplossing voor Salesforce Partner Community Cloud gebruikers

TIE Kinetix (Euronext Amsterdam: TIE), marktleider op het gebied van cloud-managed business integratie, E-Commerce, Demand Generation en Business Analytics services heeft vandaag een nieuwe oplossing geïntroduceerd binnen het FLOW Partner Automation platform die significant de kosten voor het gebruik van de Salesforce Partner Community Cloud reduceert.

Met het nieuwe aanbod worden merken en fabrikanten niet langer gelimiteerd in de samenwerking met partners, omdat de kosten niet stijgen bij het toevoegen van meer partners. Het FLOW Partner Automation platform biedt een naadloze integratie met Salesforce tegen een vast bedrag, ongeacht het aantal partners, unieke aantal gebruikers of partneractiviteiten. Alle partners die momenteel actief zijn in Salesforce kunnen automatisch worden aangesloten, gebruikmaken van en updates worden uitgewisseld met FLOW Partner Automation. Hiermee wordt voorkomen dat er aparte licenties per partner aangeschaft dienen te worden, dit kan leiden tot een kostenreductie van 98%.

FLOW helpt bedrijven met een indirect saleskanaal om de samenwerking met partners te optimaliseren, dit met behulp van o.a. lead distributie, lead management en lead conversie. Ook biedt het platform oplossingen voor market development fund (MDF) management, content syndication, Campagnes, Google Adwords voor de Channel, marketingmateriaal en een online marketplaats.

Merken en fabrikanten kunnen zich nu focussen op het maximaliseren van de omzet via alle verkooppartners, klein, middelgroot en/of groot, zonder gelimiteerd te worden door additionele kosten. Het FLOW Partner Automation platform haalt alle blokkades op het gebied van marketing en sales binnen het indirecte verkoopkanaal weg. Het bevordert de samenwerking met onafhankelijke verkooppartners en optimaliseert de merkbeleving richting de eindklant.

In het recent gepubliceerde The Forrester Wave™: Through-Channel Marketing Automation, Q2 2018, is het volgende benoemd: “het FLOW platform van TIE Kinetix is een goede match voor wereldwijde merken die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijk, gemakkelijk te implementeren, flexibele oplossing die past binnen een budget.”

Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “Het FLOW platform integreert naadloos met alle systemen en oplossingen zoals Salesforce Partner Community Cloud, om de kosten verder te reduceren bij het uitvoeren van channelprogramma’s. Wij automatiseren alle stappen die nodig zijn om effectieve marketingcampagnes, content updates e.d. uit te rollen en om leads te genereren voor elke verkooppartner, groot of klein. Het limiteren van merken en fabrikanten in hun succes, op basis van aanvullende kosten,past niet binnen onze visie.”

Vragen over dit persbericht? Neem dan contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer van TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com.

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total IntegratedE-Commerce” oplossingen.Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.

Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door 30 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.