VeeamOn 2018 – nieuwsbrief aankondigingen

Veeam onthult visie op de ‘Hyper-Available’ organisatie en strategie voor het meest complete platform voor grootschalig intelligent datamanagement

Veeam Hyper-Availability-oplossingen bieden snelle transitie naar intelligent datamanagement

Utrecht, 16 mei 2018Veeam Software, marktleider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, onthult zijn visie op ‘Hyper-Available’ bedrijven en zijn strategie om zakelijke klanten te begeleiden op hun weg naar grootschalig intelligent datamanagement. Op VeeamON 2018, de vierde editie van Veeam’s conferentie voor gebruikers en partners, demonstreert het bedrijf hoe klanten over de hele wereld het Veeam Hyper-Availability Platform inzetten voor intelligent datamanagement om businesscontinuïteit te garanderen en risico’s te verkleinen. Ook helpt het innovatie te versnellen, in een tijd waarin technologieën – zoals het Internet of Things (IoT), artificial intelligence (AI), machine learning en blockchain – vragen om een platform met een enorme schaalbaarheid en gebruiksvriendelijkheid voor wat betreft databeheer.

De grootte en complexiteit van het beheer van de enorme groei en verspreiding van zakelijke data vereist vandaag de dag een nieuw soort oplossing. Een oplossing die meebeweegt van traditioneel, op policy’s gebaseerd databeheer naar een meer gedragsgedreven systeem. Zo kan data zichzelf meer autonoom beheren en in hoog tempo kritische zakelijke en operationele inzichten leveren. Samen met zijn ecosysteem van meer dan 55.000 technologische partners is het Veeam Hyper-Availability Platform de meest complete oplossing om klanten te helpen over te stappen naar intelligent datamanagement.

Peter McKay, co-CEO en directeur van Veeam: “Sinds de oprichting van Veeam in 2006 zijn we de leverancier van beschikbaarheidsoplossingen voor apps en data in multicloudomgevingen, waarmee we onszelf hebben neergezet als dé toonaangevende leverancier. Echter, nu technologieën als IoT, AI, machine learning en blockchain zich steeds verder ontwikkelen en klanten worstelen met het verzamelen van enorme hoeveelheden data voor betere zakelijke inzichten, hebben zij oplossingen nodig die meer doen dan alleen beschikbaarheid garanderen. Wij geloven dat Hyper-Availability de nieuwe standaard wordt voor data binnen moderne bedrijven. Het Veeam Hyper-Availability Platform, dat wordt gebruikt door veel van ‘s werelds grootste bedrijven, zoals Royal Caribbean, Mercedes-Benz, Telefonica en L’Oréal, is de meest complete oplossing om klanten te helpen bij hun overstap naar intelligent datamanagement. Zo bedienen zij de markt sneller met innovatieve digitale diensten.”

Daniël Zuthof, Solution Architect bij Equinix: “Veeam is de enige oplossing waarop we vertrouwen als het gaat om beschikbaarheid en beveiliging van data. Veeam past zich aan iedere klantomgeving aan omdat het zo veelzijdig is. Dit zijn grote voordelen voor een serviceprovider, omdat we klanten vijftig procent sneller kunnen integreren. En hoe sneller we klanten integreren, hoe sneller we de volgende klant kunnen bedienen. Dit maakt onze business een stuk flexibeler.”

Lees het volledige (Engelstalige) persbericht hier.

Veeam DataLabs™ biedt geïsoleerde instance van de productieomgeving voor DevTest, DevOps en DevSecOps om innovatie te versnellen en risico’s te verminderen

Met Veeam DataLabs, kernonderdeel van het Veeam Hyper-Availability Platform, gebruiken ontwikkelaars en operations-teams productieachtige workloads voor de bevestiging van updates, kwetsbaarheden in beveiliging, forensische onderzoeken en GDPR-compliancy

Utrecht, 16 mei 2018: Veeam® Software, marktleider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, introduceert een nieuw kernelement van het Veeam Hyper-Availability Platform - Veeam DataLabs™: een vorm van copy data management waarmee organisaties makkelijk on-demand nieuwe instances van hun productie-omgeving maken. Met Veeam DataLabs kan het Hyper-Availability Platform voor veel meer toepassingen worden gebruikt dan de typische databeveiligingsscenario’s, zoals DevTest, DevOps en DevSecOps, inclusief beveiligings- en forensische testen, en on-demand sandboxes voor IT-operations. Door innovatie te versnellen, operationele efficiëntie te verbeteren, risico’s te verminderen en resources te optimaliseren voegt het platform waarde toe.

Lees het volledige (Engelstalige) persbericht hier.

Veeam behaalt NPS-score van 73: 3,5 keer hoger dan het branchegemiddelde

Nieuwste Net Promoter Score (NPS) bewijst dat Veeam vooroploopt in klanttevredenheid

Utrecht, 16 mei 2018
Veeam Software, marktleider op het gebied van Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise™, behaalde in het meest recente Net Promoter Score-onderzoek[1] (NPS) – uitgevoerd door een onafhankelijke derde partij – een score van 73. Hiermee loopt Veeam vóór op een aantal van de grootste, meest gerenommeerde merken ter wereld voor wat betreft klanttevredenheid. De score is 3,5 keer zo hoog als het branchegemiddelde. Dit is het vijfde achtereenvolgende jaar dat Veeam hoger scoort.

Peter McKay, co-CEO en president van Veeam: “Als we helemaal weg zijn van een product of merk bevelen we het vaak aan aan anderen. Een belangrijk onderdeel van de NPS is de bereidheid van een klant om producten of diensten aan anderen aan te bevelen. Deelnemers aan het onderzoek werd een eenvoudige vraag gesteld: hoe waarschijnlijk is het dat u Veeam aanbeveelt aan een vriend of collega? En de resultaten daarvan spreken voor zich. Met een algehele NPS van 73 – wat 3,5 keer hoger is dan het branchegemiddelde – overstijgt de tevredenheid van Veeam-klanten die van elke andere leverancier in onze sector ruim. Met de 133 klanten die we elke dag aan ons klantenbestand toevoegen en de 300.000 klanten die we nu in totaal hebben, kunnen medewerkers en partners van Veeam trots zijn op deze erkenning. Hiermee wordt nog eens benadrukt dat onze klantgerichtheid zijn vruchten afwerpt.”

Voor een nog nauwkeuriger beeld van de mening van klanten over de producten en diensten van Veeam kregen deelnemers enkele vragen met betrekking tot een aantal belangrijke cijfers. De basis-KPI’s (Key Performance Indicators) bleven sterk in 2018 – ze behaalden in bijna alle vier de categorieën alle een score van 9.0 of hoger op een schaal van 1 tot 10.
  • 91 procent van de Veeam-klanten is volledig tevreden over Veeam als softwareleverancier.
  • 91 procent van de Veeam-klanten zou Veeam-oplossingen aanbevelen aan vrienden en collega’s.
  • 91 procent van de Veeam-klanten is van plan zijn contract te verlengen op het moment dat het huidige contract verloopt.
  • 89 procent van de Veeam-klanten is volledig tevreden over de features en functionaliteit van de Veeam-producten die ze gebruiken.

Deze resultaten en de NPS vormen waardevolle feedback van klanten over de hele wereld.

Meer informatie is te vinden op www.veeam.com

Over Veeam Software
Veeam is wereldwijd marktleider in Intelligent Data Management for the Hyper-Available Enterprise. Het Veeam Hyper-Availability Platform is de meest complete oplossing om klanten te helpen op hun reis naar het automatiseren van databeheer en het garanderen van beschikbaarheid van data. Veeam heeft wereldwijd meer dan 300.000 klanten, waaronder 75 procent van de Fortune 500- en 58 procent van de Global 2000-bedrijven. Veeam’s klanttevredenheidsscores zijn 3,5 keer hoger dan het branchegemiddelde en behoren daarmee tot de top van de sector. Het wereldwijde ecosysteem van Veeam omvat 55.000 channelpartners, Cisco, HPE en NetApp als exclusieve resellers en bijna 19.000 cloud- en serviceproviders. Veeam heeft zijn hoofdkantoor in Baar, Zwitserland, en kantoren in meer dan dertig landen. Meer informatie is te vinden op www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter via @veeam.

Contactinformatie:
LVTPR
Michael Ros / Eline Alberts
veeam@lvtpr.com

[1] Bron: Temkin Group Insight Report, Tech Vendor NPS Benchmark, sept.-okt. 2017; Veeam CSAT Research, uitgevoerd door Market Intelligence International, maart-april 2018