Riverbed benoemt Bas Bremmer tot Regional Sales Director Nederland

Hoofddorp – Riverbed Technology, The Digital Performance Company™, heeft Bas Bremmer benoemd tot Regional Sales Director Nederland. Zijn belangrijkste activiteiten worden het uitbreiden van contacten met bestaande klanten, het verder doordringen in belangrijke sectoren en het genereren van nieuwe businesskansen met strategische partners voor het voortzetten van het succes en de groei van alle oplossingen binnen het Riverbed Digital Performance Platform™. Bremmer rapporteert aan Teppo Halonen, Regional Vice-President North East EMEA (Nordics, Benelux, Oost-Europa en Rusland) van Riverbed.

Bremmer brengt ruim twintig jaar ervaring in de IT-sector met zich mee. Voorafgaand aan zijn aanstelling bij Riverbed was hij werkzaam bij Ivanti als Enterprise Accountmanager voor de Benelux. Daaraan voorafgaand werkte hij tien jaar als PreSales Manager bij AppSense, waar hij uitgebreide ervaring opdeed met software. Aan het begin van zijn carrière vervulde Bremmer verschillende technische en consultancyposities bij SITA News en Batavier Software Support. Zijn voorganger bij Riverbed, Thomas Verhaeghe, zal aanblijven als Regional Sales Director voor België en Luxemburg.

Teppo Halonen, Regional Vice-President North East EMEA van Riverbed: “Vrijwel elk bedrijf werkt aan zijn digitale-transformatiestrategie. CIO’s en IT-beleidsmakers zien steeds meer in hoe belangrijk moderne architecturen en platformen zijn bij het ondersteunen van hun digitale strategieën. Bij Riverbed hebben we ons productportfolio uitgebreid om te voldoen aan de vraag naar digitale prestaties. Ik ben verheugd dat Bas ons komt versterken bij het leiden van ons salesteam in Nederland om ons regionale succes voort te zetten. Zijn ervaring binnen de branche en zijn technologische achtergrond gecombineerd met zijn bewezen staat van dienst, maken hem de ideale kandidaat voor deze functie.”

Bas Bremmer, Regional Sales Director Nederland bij Riverbed: “Vandaag de dag staat digital performance aan de basis van elk bedrijfssucces. Riverbed biedt een reeks geïntegreerde oplossingen voor de moderne IT-architectuur, die helpen om elk aspect van de digitale business te maximaliseren. Ik ben erg blij om deel uit te maken van het Riverbed-team in zo’n enerverende periode, zowel voor het bedrijf als qua marktkansen. Ik kijk ernaar uit om te werken met het regionale team en met onze partnercommunity om onze gezamenlijke groeikansen te versnellen en nog meer succes in de lokale markt te behalen.”

Bas Bremmer, Regional Sales Director Nederland

Neem contact op met Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.

Voor meer informatie:

LVTPR