Datum: (157 dagen oud)

Zebra verhoogt productiviteit met Robuuste Smartphones

TC25 is speciaal ontworpen voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) en biedt verbeterde prestaties ten opzichte van consumentenapparaten of pen en papier

Heerenveen, 13 februari 2018 - Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), marktleider in robuuste mobiele computers, barcode scanners en barcode printers die zijn uitgerust met software en diensten om real time zichtbaarheid binnen bedrijven mogelijk te maken, heeft de lancering van de TC25 aangekondigd. De TC25 is een nieuwe robuuste smartphone specifiek ontworpen voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) en stelt werknemers in staat om barcodes te scannen, routes te managen en ter plekke orders af te handelen.

De TC25 serie biedt een aantal significante voordelen ten opzichte van pen en papier of consumentenapparaten die nu gebruikt worden door onder andere servicemonteurs, koeriers en chauffeurs. Het apparaat heeft een robuuste behuizing en een sterke batterij die ervoor zorgt dat het apparaat de hele dag mee kan. Daarnaast heeft de TC25 een krachtige processor die werkt met de laatste ‘enterprise’-klasse applicaties voor het sturen en bijhouden van taken, navigatie en het verzenden van berichten. De TC25 is beschikbaar door middel van Zebra’s partner kanaal wereldwijd.

BELANGRIJKSTE FEITEN
  • Robuust en productief: de TC25 is ontworpen om hitte en kou, stoffige omgevingen en het per ongeluk laten vallen te kunnen weerstaan. Dit reduceert dure reparaties en zorgt voor een langer en productiever gebruik van het apparaat.
  • Scannen zoals het hoort: de TC25 biedt 2D barcode scantechnologie waardoor het apparaat accuraat barcodes kan scannen, zelfs wanneer deze vervaagd, beschadigd of vuil zijn. De TC25 kan barcodes aanzienlijk sneller vastleggen dan de meeste camera’s op normale smartphones, hierbij wordt tijd bespaard en worden werkzaamheden efficiënter.
  • Moeiteloos data vastleggen en delen: Zebra’s DataWedge is geïnstalleerd op alle TC25-apparaten, hierdoor kunnen bedrijven sneller barcode data naar bestaande apps sturen zonder extra tijd kwijt te zijn voor aanvullende programmering.
  • Langere levensduur: de Zebra OneCare SV™ voor de TC25 en LifeGuard™ voor Android™ ondersteunen uitgebreide beveiligingsupdates die de veiligheid van het besturingssysteem garanderen.
  • Gemakkelijkere samenwerking: Zebra’s Workforce Connect PTT Pro oplossing geeft de TC25 een walkie-talkie functie, waardoor directe PTT (Push-to-talk) gesprekken tussen de TC25-apparaten en andere mobiele Zebra-apparaten, iPhones, iPads en een geselecteerd aantal Android smartphones mogelijk worden gemaakt. Organisaties kunnen altijd hun medewerkers bereiken en daarmee teams de hulp bieden die nodig is om de service richting klanten, alsmede de productiviteit te verbeteren.
  • Accessoires: de TC25 wordt geleverd met een breed scala aan accessoires inclusief verschillende houders voor op de arm of aan de riem en een opklikbare accumodule om continu gebruik te garanderen. De veelzijdige oplaadstations zijn geschikt om één of meerdere apparaten en accu’s tegelijkertijd op te laden.

ONDERSTEUNENDE QUOTES

Antanio Fuentes, operationeel directeur, Correos Express Spain
‘’Correos Express heeft Zebra’s TC25 gekozen omdat het product uitermate geschikt is voor onze distributiecentra. De robuustheid samen met de scanner, de sterke batterij en kosten-efficiënte functies verbeteren de productiviteit van onze koeriers en zorgen ervoor dat wij kunnen inspelen op de behoeftes van onze klant. We kijken ernaar uit om met Zebra samen te werken.’’

David Krebs, uitvoerend vice-president, Enterprise Mobility & Connected Devices, VDC Research
“Midden- en kleinbedrijven hebben tot dusverre niet de mogelijkheid gehad een speciaal voor hen ontworpen apparaat te gebruiken dat betrouwbaar werkt in afgelegen locaties of moeilijke omstandigheden. Het robuuste ontwerp van de TC25, de sterke batterij, de 2D barcodescanner en opties voor uitgebreide ondersteuning bieden een aantrekkelijk aanbod voor deze tot voorheen achtergestelde bedrijven.”

Joe White, vice-president en algemeen manager, Enterprise Mobile Computing, Zebra Technologies
“Onze nieuwe robuuste smartphone is gecreëerd om snel en betrouwbaar complexe problemen op te kunnen lossen en soepele communicatie in het veld te kunnen bieden. De TC25 biedt een concurrentievoordeel voor de kleinere bedrijven en is een alternatief voor gedateerde – vaak onjuiste – verouderde systemen en onbetrouwbare en breekbare consumentenapparaten.”

+++

EINDE PERSBERICHT

Download video hier

OVER ZEBRA
De producten van Zebra (NASDAQ: ZBRA) hebben operationele voordelen en geven ondernemingen de mogelijkheid te groeien in de digitale wereld. Actuele informatie en visionaire oplossingen in hardware, software en services, geven bedrijven in het huidige mobiele tijdperk net dat beetje extra wat ze nodig hebben om hun operaties te vereenvoudigen, hun personeel te ondersteunen en op de behoefte van hun klanten in te spelen. Kijk voor meer informatie op: www.zebra.com. Om nieuwsberichten te ontvangen kun je je hier inschrijven. Volg ons op socialmedia via LinkedIn, Twitter en Facebook.

Media Contact:
Gilles Gabillet
Zebra Technologies
Tel +33 620-992-425
gilles.gabillet@zebra.com

Maxine de Wilde
Burson-Marsteller
Tel +3170 302 11 00
Maxine.de.wilde@bm.com

# # #

ZEBRA en het logo zijn handelsmerken van ZIH Corp, geregistreerd in vele rechtsgebieden wereldwijd. Android is een handelsmerk van Google, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van de respectievelijke eigenaren. ©2018 ZIH Corp. en/of dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden.