Wipro is leider Cloud Enablement Services 2018 in Everest Group PEAK Matrix™

Hoofddorp, 29 januari 2018 - Wipro Limited, wereldwijd een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, consultancy en bedrijfsprocesdiensten, is door de Everest Group erkend als een ‘leider’ in zijn rapport ‘Cloud Enablement Services – Market Trends and Service PEAK Matrix™ Assessment 2018: Containers and SDI Gathering Steam’.

De studie analyseerde de capaciteiten van 21 toonaangevende aanbieders van cloud enablement services en bracht ze in kaart op de PEAK-matrix van de Everest Group. De criteria omvatten de visie en strategie op het gebied van cloud enablement, de reikwijdte van de aangeboden diensten, innovatie en investeringen, leveringsmogelijkheden, klantervaring en marktpenetratie.

Ashwin Venkatesan, Practice Director, Everest Group: “Wipro’s krachtige end-to-end suite van cloud enablement services, een evenwichtige focus op de transformatielagen van infrastructuur en applicatie/workloads, een sterk partnernetwerk en de interne set aan intellectueel kapitaal hebben het bedrijf geholpen zich te positioneren als een leider. Wipro blijft investeringen afstemmen op de dynamiek van de markt en focust op het uitbouwen van software defined infrastructure en webscale IT.”

Kiran Desai, Senior Vice-President en Head - Global Infrastructure Services, Wipro Limited: “Wij zijn verheugd dat we door de Everest Group worden erkend als een ‘leider’ in de PEAK MatrixTM voor cloud enablement services. Onze clouddiensten zijn best in class en we hebben het vermogen om flexibel te reageren op de behoeften die klanten vandaag de dag hebben op het gebied van dynamische clouddiensten. Bij Wipro richten we ons erop onze klanten te helpen gelijke tred te houden met het zich ontwikkelend branchelandschap.”

Voor het volledige rapport: http://www.wipro.com/microsite/Wipro-is-positioned-as-a-leader-on-the-everest-group-peak-matrix-for-cloud-enablement-services/