Datum: (220 dagen oud)

Breinwave wordt eMagiz-partner

Breinwave gaat zich als vaste partner van eMagiz inzetten voor het positioneren, invoeren en beheren van het gelijknamige integratieplatform. Hiermee kan effectief invulling gegeven worden aan de behoefte van veel bedrijven aan slimmere en snellere interactie met externe systemen. Volgens Breinwave-directeur Peter de Haas bezorgt het groeiende aantal externe integraties en cloudmigraties veel IT-afdelingen onnodige kopzorgen en kosten. “Met de standaardconnectoren van eMagiz is informatie uit verschillende bronnen realtime te ontsluiten. Zo worden bedrijfsapplicaties, clouddiensten en devices direct met elkaar verbonden, wat veel meer flexibiliteit biedt.”

Standaardconnector voor maakindustrie
Sebastian Piest, Channel Development Manager bij eMagiz, vertelt dat de door zijn bedrijf ontwikkelde standaardconnectoren het eenvoudiger maken om data in hybride IT-omgevingen te verplaatsen, beheren, controleren en te gebruiken. “Met een standaardconnector haal je snel actuele informatie uit een ander systeem op, op het moment dat je deze data nodig hebt. Een mooi voorbeeld is de standaardconnector die we eerder met Breinwave ontwikkeld hebben voor Microsoft Dynamics NAV. Hiermee kunnen bedrijven in de maakindustrie in- en verkoopdata uitwisselen met hun klanten en leveranciers. Het is erg fijn om op deze waardevolle samenwerking te kunnen voortbouwen!”

Systemen snel koppelen
Om systemen snel te kunnen koppelen, gaan de bedrijven samen onder andere werken aan standaardconnectoren voor Microsoft Dynamics AX, NAV en CRM en voor het Azure-cloudplatform. Ook willen ze nauwer samenwerken op kennisgebieden zoals PowerBI en Internet-of-Things. Verder zal Breinwave participeren in de eMagiz Academy en PowerBI-trainingen verzorgen binnen CAPE Groep, waar eMagiz onderdeel van uitmaakt

Over eMagiz
eMagiz biedt een kwalitatief hoogwaardige, snelle en gemakkelijke manier om data-integratie te faciliteren en proactief te monitoren. Het modelgedreven Integration Platform as a Service (iPaaS) voorziet in datatransport, -validatie en -routing als ondersteuning bij systeem- en supply chain Integratie. Naast snel inzetbaar is het platform gemakkelijk te gebruiken dankzij de intuïtieve interface en visuele messaging flows. Zie ook www.emagiz.com.

Over Breinwave
Breinwave (www.breinwave.nl) helpt organisaties om innovatieve technologie slim in te zetten in de context van hun bedrijfsvoering en ambities. Daarbij worden de medewerkers op een leuke manier gestimuleerd om het maximale uit de software te halen. Want optimaal gebruik van tools begint bij de mensen. Zo worden in nauwe samenwerking doorbraken gecreëerd in productiviteit, klantinzicht en -beleving en wendbaarheid.

Voor meer informatie: Yvette van Erp: 06-14652707 / yvette.vanerp@breinwave.nl