Lightspeed Connect 2017: volledig programma bekend

Het programma van de derde editie van Lightspeed Connect is nu aangevuld met nieuwe sprekers die ingaan op de toekomst van de retail

Amsterdam, 3 oktober 2017 - Het is bijna zover: op 25 oktober vindt Lightspeed Connect 2017 plaats in de Jaarbeurs in Utrecht. Het programma voor de derde editie van dit event is nu volledig gevuld.

Tijdens het Lightspeed Connect event komen onafhankelijke retailers bij elkaar om te spreken over de nieuwste omnichannel trends. Er zullen in totaal meer dan twintig inspirerende sprekers aanwezig zijn om het thema van dit jaar te behandelen: The future of retail is now. Naast de al eerder aangekondigde sprekers, waaronder Dax Stokman van ETQ, Mark de Lange van Ace & Tate en Daniel Gebler van Picnic, zullen ook de volgende experts aanwezig zijn:
  • Laurentine van Landeghem, eigenaar Clouds of Fashion
    De winnares van de award voor Meest Veelbelovende Vrouwelijke Ondernemer weet als geen ander hoe ze een community rondom een merk moet bouwen. Ooit begonnen als pop-up winkel heeft haar merk naast een succesvolle webshop en een gigantisch aantal volgers op social media nu ook winkels in Antwerpen, Gent en Knokke.

• Daan de Greef, oprichter Baskets
    De oprichter van dit sneaker- en streetwear concept gaat spreken over hoe je een bedrijf kan laten groeien met behulp van social media en influencer marketing. Daan gaat in op zijn marketingstrategie en het belang van omnichannel in de snel ontwikkelende retailmarkt. Ook geeft hij zijn visie op samenwerkingen en concurreren met leveranciers.

• Howard Harrison, CEO en medeoprichter KNOMO
    Na acht jaar in de juridische en financiële wereld actief te zijn geweest besloot Howard het roer om te gooien om KNOMO op te starten in 2004. Hiermee wilde hij slimme accessoires creëren waarbij functionaliteit en mode worden gecombineerd.

• Dax Dasilva, CEO en oprichter Lightspeed
    Dit creatieve brein achter Lightspeed’s retail, hospitality en e-commerce tools spreekt over hoe cultuur, samenwerking en creativiteit de retail aanwakkeren.
Naast de bovenstaande sprekers zijn de volgende gasten aanwezig: Alex Schlagman (SaveTheHighStreet), Kim O’Rourke (The Patchwork Shop), Harry Bijl (INretail), Jurjen Jongejan (ISM eCompany), Lukas Hietkamp (ReloadSEO), Niek Hindriks (Violet Hamden), Marcel ten Holte (RetailTrends), Rolf Buist (050 Media), Mandeep Singh (Trouva) en Laith Murad (Lightspeed).

Erbij zijn?
Het evenement vindt plaats op 25 oktober in de Supernova-zaal van de Jaarbeurs Utrecht, van 9.30 tot 20.00 uur. Meer informatie over het aanmelden is te vinden op: www.lightspeedconnect.eu.

Over Lightspeed:
Noot voor de redactie: Dit evenement is gratis voor media, mail hiervoor naar Marcommit via lightspeed@marcommit.nl

Lightspeed is een krachtig cloudgebaseerd kassasysteem voor de horeca en retail. Meer dan 45.000 winkeliers en restauranthouders, die voor meer dan 15 miljard dollar aan transacties per jaar verwerken, gebruiken Lightspeed voor groei en zakelijk beheer. Het hoofdkantoor van het in 2005 opgerichte Lightspeed is gevestigd in Montréal, Canada. Het hoofdkantoor in Nederland is gevestigd in Amsterdam.

Meer informatie: www.lightspeedhq.nl, Facebook, Twitter en Instagram.

Meer informatie over Lightspeed Connect: www.lightspeedconnect.eu

Marcommit