Dit zijn de winnaars van de IFS Partner of the Year Awards 2017

Succes en innovatie door partners in de kijker via het wereldwijde partner-ecosysteem van IFS

IFS, wereldwijd leverancier van applicatiesoftware, stelt met trots de winnaars van zijn tweede editie van de jaarlijkse IFS Partner of the Year Awards voor, een mondiaal initiatief dat bijzondere resultaten van partners in zeven prestigieuze categorieën erkent.

De IFS Partner of the Year Awards bieden IFS een uniek platform om zijn partners in de spotlights te zetten voor hun continue toewijding aan het IFS Partner Network Program, hun belofte om uitmuntende diensten te verlenen aan gemeenschappelijke klanten en hun expertise om innovatie te stimuleren en zo de mogelijkheden van de IFS-oplossingen uit te breiden.

In de categorie ‘Innovative Partner of the Year’ in EMEA won Ilias Solutions. “Wij denken dat de combinatie van IFS EOI en de Defense Capability Management-laag van Ilias een krachtig instrument is ter aanvulling op ons Defense Platform”, zegt Jean-Pierre Wildschut, Managing Director van Ilias Solutions. “DCM is de motor achter onze flexibele implementatiestrategie en biedt onze klanten na implementatie een slim performancemanagement-instrument, dat al vanaf dag één operationeel is.”

Hieronder vindt u het volledige Engelstalige persbericht.

Introducing the winners of the 2017 IFS Partner of the Year Awards

Celebrating success and innovation driven by partners throughout the global IFS partner ecosystem

IFS, the global enterprise applications company, is pleased to present the winners of the second annual IFS Partner of the Year Awards, a global initiative that recognizes outstanding partner achievements across seven prestigious categories.

The IFS Partner of the Year Awards provide a unique platform for IFS to recognize its partners for their continued dedication to the IFS Partner Network Program, commitment to excellence in the service(s) provided to mutual customers, and expertise in leveraging innovation to extend the capabilities of IFS’s solutions.

Outstanding partner achievements are recognized across seven categories including three merit-based awards, three self-nomination awards, and a Customers’ Choice award. New for this year is the inclusion of external judges for the award categories IFS Innovative Partner of the Year, IFS Service Partner of the Year, and IFS Software Partner of the Year. The panel comprises five of the industry’s top analysts representing leading firms such as ARC Advisory Group, Deal Architect Inc., Mint Jutras, James Brehm & Associates, and TEC*.

“We are thrilled to once again celebrate the remarkable work that our partners are delivering across the world,” said David Eager, IFS Vice President of Global Alliances. “Our partners continue to display a level of commitment to excellence in extending the capabilities of IFS solutions to our mutual customers. I would like to express my sincerest congratulations to the winners of each award category as well as recognize all partners who took the time to submit nominations for this year’s awards.”

IFS Channel Partner of the Year

• NovaCura
IFS Customers’ Choice Partner of the Year
  • Nayo Technologies