Ingenico benoemt Anouk Arendt tot Head of Sales Multi-Channel Benelux

Hoofddorp, 3 juli 2017 - Op 1 mei is Anouk Arendt bij Ingenico begonnen als Head of Sales Multi-Channel voor de Benelux-regio. Anouk werkte al 2,5 jaar voor de terminal-divisie van het paymentbedrijf als Country Manager België en later ook Benelux. In haar nieuwe functie gaat zij zich volledig richten op de omnichanneloplossing die Ingenico biedt.

Binnen de paymentindustrie is Anouk geen vreemde: al meer dan twintig jaar is ze in diverse functies actief bij verschillende paymentbedrijven. Zo werkte ze onder meer bij Banksys (nu Worldline) en CCV België als Sales & Marketing Manager. Als Head of Sales voor Ingenico staat ze voor een uitdaging die ze eerder nog niet aanging. Anouk: “Ingenico is voor mij dé partij die de paymentpuzzel compleet maakt: online en offline paymentmethodes worden geïntegreerd tot één oplossing voor de klant. Zo kunnen onze klanten hun consumenten ‘one face to the customer’ bieden in een omnichannelomgeving, met daarbij extra aandacht voor de shoppingbeleving van de kaarthouder.”

Waar paymentproviders voor een all-in-one oplossing vaak externe partijen moeten inschakelen, heeft Ingenico alle bouwstenen zelf in huis, van fysieke terminal tot ecommerce-omgeving. Het stroomlijnen van dit proces biedt Anouk voldoening: “Payment is mijn passie. Het samenvoegen van de diverse oplossingen die Ingenico biedt is mijn doel. Ik word daarbij geholpen door een ontzettend sterk team van salesprofessionals. Laten we niet meer in silo’s denken, maar gezamenlijk kijken naar de klantbeleving en hoe we die kunnen verbeteren om onze klanten op alle gebieden te ontzorgen.”

Over Ingenico ePayments
Ingenico ePayments is de online- en mobile-afdeling van Ingenico Group. De organisatie verbindt verkopers en consumenten en stelt bedrijven overal in staat hedendaagse grenzen te verleggen en de toekomst van wereldwijde commercie te creëren. Ingenico Group zet zich als marktleider sinds 1994 in voor vooruitgang op alle kanalen. Ingenico ePayments is de vertrouwde partner van meer dan 65.000 kleine en grote handelaren die op ons rekenen om betalingen voor hun klanten eenvoudig en veilig te maken. Met geavanceerde data-analytics, fraudebeheer oplossingen en grensoverschrijdende expertise helpt het bedrijf verkopers hun zaken te optimaliseren en uit te breiden naar nieuwe markten over de hele wereld. Meer informatie is te vinden op www.ingenico.com/epayments en volg Ingenico ePayments op Twitteren LinkedIn.

Over Ingenico Group
Ingenico Group is wereldwijd marktleider in betalingen en voorziet in seamless, betrouwbare en veilige oplossingen om verkoop op alle fronten te versterken, of dat nou in-store, online of mobiel is. Met het grootste payment acceptance netwerk ter wereld leveren we veilige betaaloplossingen op lokaal, nationaal en internationaal niveau. We zijn een betrouwbare partner van wereldklasse voor financiële instellingen en retailers, van kleine winkeliers tot bij iedereen bekende multinationals. Onze oplossingen stellen winkeliers in staat het betaalproces te vereenvoudigen en hun merkbelofte waar te maken. Meer weten? Zie www.ingenico.com, www.twitter.com/ingenico of bekijk onze blog.

Ingenico ePaymentsPersdesk
Majoy Koetsier-Juriaans