RES ONE Security gecertificeerd voor Citrix Ready Secure Remote Access-programma

RES ONE breidt beveiligings- en beheerfunctionaliteit uit naar Citrix-omgevingen

‘s-Hertogenbosch, 2 mei 2017 - RES, marktleider in het leveren, automatiseren en beveiligen van werkplekken, kondigt vandaag aan dat RES ONE Security het goedkeuringstraject als onderdeel van het Citrix Ready Secure Remote Access-programma met succes heeft afgerond. Daarmee biedt RES IT-verantwoordelijken een veilige oplossing voor remote werken: de gecombineerde oplossing helpt het bedrijfsnetwerk te beveiligen tegen datadiefstal en andere beveiligingsaanvallen.

Via het Citrix Ready Program kunnen klanten eenvoudig aanvullende producten en oplossingen vinden waarmee ze hun Citrix-omgevingen kunnen verbeteren. RES ONE Security heeft de serie tests van Citrix doorstaan en werkt naadloos samen met XenDesktop, XenApp, XenMobile, XenServer en Netscaler. De digitale werkplek is daardoor veiliger en flexibeler en maximaliseert productiviteit.

RES ONE Security combineert automatisering en selfservice met beveiligingsmogelijkheden, zodat de moderne agile werknemer altijd toegang tot de juiste apps en services heeft. RES biedt een unieke benadering van bestuur en beveiligings- identiteits- en toegangsmanagement van de werkplek, met adaptieve beveiliging, besef van context en brede hybride werkplekondersteuning. Samen zorgen RES en Citrix voor beter beheer van endpoints, toegang op basis van policies, automatisering van IT-dienstverlening en adaptieve beveiliging en compliance.

“Als lid van het Citrix Ready-programma breiden we de beveiliging en beheermogelijkheden van Citrix-producten uit”, zegt Tripp Purvis, Senior Vice President Strategic Alliances bij RES. “Hiermee laten we zien hoe goed we met onze vertrouwde partners samenwerken om onze klanten de best mogelijke ervaring te kunnen bieden.”

“Via het Citrix Ready-programma biedt RES oplossingen die, door goedgekeurde ondersteuning van Citrix-virtualisatietechnologie, organisaties helpen met uitrol, beveiliging en productiviteitsmaximalisatie van digitale werkplekken”, zegt Siddharth Rabindran, Director, Citrix Ready-programma bij Citrix. “Door RES te gebruiken met de netwerk- en virtualisatieoplossingen van Citrix kunnen organisaties hun werknemers voorzien van applicaties en digitale diensten waarmee ze hun werk effectiever en veiliger kunnen uitvoeren.”

Bezoek RES op Citrix Synergy

RES is aanwezig op Citrix Synergy 2017. Bezoek ons op stand #403 voor demonstraties en inzicht in hoe RES uw organisatie veiliger en productiever kan maken. Citrix Synergy wordt gehouden in het Orange County Convention Center in Orlando, Florida, van 23 tot 25 mei 2017.

Kom meer te weten over hoe RES uw organisatie kan beveiligen!

Voor meer informatie: (niet voor publicatie):
Pride PR
Ivette van der Elst &Jannemiek Starkenburg
res@pridepr.nl
t: 071-5680028

Over RES
RES, marktleider in digitale werkplektechnologie, helpt organisaties betere zakelijke resultaten te realiseren terwijl beveiligings- en compliance-risico’s worden gereduceerd en gebruikers eenvoudig toegang krijgen tot hun digitale werkomgeving. Met een gebruikersgerichte benadering maakt RES de toegang tot technologie veilig, zelfs in complexe scenario’s met meerdere apparaten of locaties. RES beschikt over tal van gepatenteerde technologieën, snelle time to value en een hoogwaardige klantenservice voor meer dan 3.000 bedrijven wereldwijd. RES is door Gartner benoemd als ‘Cool Vendor 2015’ voor de innovatieve mogelijkheden van de RES ONE Service Store. Bezoek www.res.com voor meer informatie en volg ons op Twitter @RESsoftware.

Over Citrix Ready
Citrix Ready raadt oplossingen aan die de Citrix Delivery Center-infrastructuur bewezen verbeteren. De compatibiliteit van alle producten is geverifieerd in uitgebreide tests. Citrix heeft uit zijn uitgebreide partner ecosysteem vertrouwde oplossingen gekozen die ontworpen zijn om aan veel behoeften bij bedrijven te voldoen. Via de online catalogus en het Citrix Ready-brandingprogramma kunnen zij snel een vertrouwde infrastructuur vinden en bouwen. Citrix Ready zorgt er bovendien voor dat producten niet alleen nu, maar ook in de toekomst samenwerken met Citrix. Zie voor meer informatie: www.citrix.com/ready.