Polycom demonstreert Unified Communications met intuïtieve User Interface tijdens ISE 2017

Polycom toont oplossingen in stand A117, hal 11 in RAI Amsterdam

Amsterdam, 24 januari 2017Polycom, Inc., wereldwijd toonaangevend als het gaat om het helpen van organisaties om hun teamwork, efficiëntie en productiviteit naar een hoger niveau te brengen, demonstreert tijdens Integrated Systems Europe (ISE) 2017 zijn Unified Communications-oplossingen met een gebruiksvriendelijke en intuïtieve User Interface (UI). De jaarlijkse internationale beurs vindt plaats van 7 tot en met 10 februari 2017 in RAI Amsterdam. Polycom is te vinden in stand A117 in het Unified Communications Theatre in hal 11.

“Hoe waardevol een klant een oplossing vindt, hangt samen met hoe eenvoudig die te gebruiken is”, zegt Tim Stone, Vice-President Marketing Europe, Middle East and Africa van Polycom. “Daarom focussen wij ons op het gebruiksgemak van onze oplossingen. We kijken ernaar uit om in 2017 opnieuw aanwezig te zijn tijdens ISE en om partners en klanten te ontmoeten, ideeën uit te wisselen en de nieuwste Unified Communications-oplossingen te presenteren.”

Polycom spreekt in het Unified Communications Theatre
Namens Polycom spreken Tim Stone – Vice-President Marketing EMEA – en Charlie James – Director Microsoft Alliance EMEA – op de volgende beursdagen in het Unified Communications Theatre in hal 11.

7 februari
14.00 – 14.30
Tim Stone
Vice-President Marketing EMEA, Polycom
Workplace of the future
8 februari
14.30 – 15.00
Charlie James
Director Microsoft Alliance EMEA, Polycom
Bridging the UC and video islands on Office 365

Polycom toont de nieuwste Unified Communications & Collaboration-oplossingen

Dit jaar toont Polycom tijdens ISE 2017 een uitgebreid aanbod van de nieuwste Unified Communications & Collaboration-oplossingen (UC&C).
  • Polycom® RealPresence® Debut™: een eenvoudig, elegant ontwerp voor kwalitatief hoogwaardige visuele samenwerking in kleinere ruimtes, en voor kleine of middelgrote bedrijven met beperkte IT-middelen.

• Polycom® RealPresence® Web Suite: innovatieve samenwerkingssoftware die in staat is de 1,3 miljard internetgebruikers te verenigen door ze op een visueel samenwerkingsnetwerk aan te sluiten – vanaf elke locatie en elk device met slechts één klik op een link.

• Polycom® RealPresence® Media Suite: verandert elke werkruimte in een mediastudio. RealPresence Media Suite – met een ontwerp geïnspireerd door bekende videobibliotheken voor consumenten – is een gebruiksvriendelijke portal waarmee gebruikers kunnen opnemen, delen en streamen, en full-motion video’s kunnen terugkijken tijdens vergaderingen, met het gemak van een webbrowser.

• Polycom® RealAccess™ Analytics en Asset Management: beveiligde cloud-based portal die analyseert en beheert, en het mogelijk maakt onderbouwde beslissingen te nemen over samenwerkingsomgevingen, brengt gepersonaliseerde en bijna realtime data binnen handbereik.

• Polycom® RealPresence® Group Series: deze oplossing met een dubbel scherm, geschikt voor ruimtes van elke omvang, biedt krachtige video- en audioprestaties en interactieve uitwisseling van content.

• Polycom® RealPresence® Centro™: de eerste speciaal gebouwde oplossing in de markt, die mensen in het middelpunt van de samenwerking plaatst, voorzien van Polycoms gepatenteerde 360-graden beeld- en geluidstechnologie die automatisch de spreker volgt en tegelijkertijd de gehele vergaderkamer op hetzelfde scherm toont.

Over Polycom
Polycom helpt organisaties de kracht van samenwerking te ontketenen. Wereldwijd overbruggen meer dan vierhonderdduizend bedrijven en organisaties afstanden met veilige video-, spraak- en contentoplossingen van Polycom. Met de oplossingen verhogen bedrijven en organisaties hun productiviteit, versnellen hun time-to-market, leveren betere klantenservice en breiden hun educatiemogelijkheden uit. Polycom en zijn partnerecosysteem bieden flexibele samenwerkingsoplossingen voor elke omgeving, leveren goede gebruikerservaring, ruime samenwerking tussen vendoren en uitzonderlijke investeringsbescherming. Meer informatie is te vinden op www.polycom.nl en volg Polycom via Twitter, Facebook en LinkedIn.

In september 2016 kondigde Polycom de afronding aan van de overname door dochterondernemingen van Siris Capital Group, LLC (‘Siris’ of ‘Siris Capital’) in een transactie ter waarde van ongeveer twee miljard Amerikaanse dollar in contanten. Als gevolg van het afronden van de overname is het bedrijf, dat blijft opereren onder de naam Polycom, Inc., volledig in handen van dochterondernemingen van Siris Capital.

Progress Communications
Inger Hund / Corinna Peekel