NTT voor derde keer op rij kampioen in APAC Frost IQ

Hoofddorp – NTT Communications is voor de derde keer op rij gekozen tot kampioen in de Frost Industry Quotient (IQ). Het bedrijf, in Nederland gevestigd in Hoofddorp, won de prijs in de categorie ‘Asia-Pacific Hosted Telephony and UCC Services Providers, 2016’. Onderzoeksbureau Frost & Sullivan is de organisator van de verkiezingen.

Rene Verschoor, country manager Benelux & Nordics: ‘Het feit dat NTT deze prestigieuze prijs voor de derde keer op rij wint bewijst dat investeren in innovatie loont. Als internationale organisatie delen we innovaties om onze klanten nog beter te bedienen. Deze prijs is een erkenning van de kwaliteit van de dienstverlening die we wereldwijd bieden.’

image

Frost & Sullivan heeft de 10 grootste service providers in de Asia-Pacific regio onderzocht en ingeplaatst in de Frost Industry Quotient (Frost IQ) matrix.In de matrix zijn vier kwadranten; champions, challengers, defenders en explorers. De service providers worden onder andere ingedeeld op basis van marktaandeel en groeistrategie.

Over NTT
NTT levert consultancy, architectuur, veiligheid en cloud-diensten om de informatie- en communicatietechnologie-omgevingen van bedrijven te optimaliseren. Deze diensten worden ondersteund door een wereldwijde infrastructuur van het bedrijf, met onder andere het wereldwijde Tier-1 IP-netwerk en Arcstar Universal One. NTT Communications is een dochteronderneming van NTT Group (NYSE: NTT), de grootste datacenterdienstengroep ter wereld. NTT Group is gevestigd in 87 landen en regio’s heeft een totale omzet van meer dan 95 miljard dollar. Het van oorsprong Japanse NTT is sinds enkele jaren actief in de Benelux.

Sjouke van Houten
Communicatieadviseur