CENTRIC WINT MEESTE PERCELEN RIJKSAANBESTEDING IV-OPLEIDINGEN

Gouda, 15 november 2016 - Centric Education heeft een raamovereenkomst getekend met de Rijksoverheid voor het verzorgen van opleidingen op het gebied van informatievoorziening (IV). Deze overeenkomst volgt op de rijksbrede aanbesteding IV-opleidingen, waaraan 73 rijksoverheidsinstanties deelnamen. De overeenkomst is op 7 november 2016 ingegaan en geldt voor een periode van twee jaar.

Centric fungeert als intermediair voor diverse IV-opleidingen voor alle deelnemende organisaties. Daarnaast gaat Centric voor het Rijk opleidingen verzorgen op het gebied van infrastructuur, ontwikkelen & testen en IV-security.

Dat Centric goed scoorde op verschillende percelen is volgens de organisatie te danken aan de brede kennis van IV-opleidingen en de kwaliteit van de dienstverlening die Centric de afgelopen jaren al bij meerdere onderdelen van de centrale overheid heeft weten te realiseren.

Jørgen Bergwerff, busines unit manager bij Centric Education: “We zijn uiteraard enorm blij met deze fantastische opdracht en stellen alles in het werk om de rijksoverheidsinstanties opleidingen te bieden die van meerwaarde zijn voor de betrokken organisaties en hun medewerkers.”

Voor meer informatie:
Centric
Jeremy Schrijver
Communicatieadviseur
Telefoon: +31 6 22 56 47 58

Over Centric
Centric biedt Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. Met gekwalificeerde professionals, technologische oplossingen en IT- en administratieve dienstverlening, zorgt Centric ervoor dat klanten zich op hun kerntaken kunnen richten. Door diepgaande kennis van IT te koppelen aan jarenlange ervaring met specifieke brancheprocessen, onderscheidt Centric zich van traditionele IT-leveranciers en administratieve dienstverleners.

Centric gelooft in de kracht van innovatie als aanjager van duurzame groei. We verbinden hiervoor professionals, partners en klanten, zodat zij hun talenten, kennis en ideeën met elkaar kunnen delen. Deze samenwerking resulteert in innovatieve, pragmatische oplossingen, die bijdragen aan verantwoorde groei van de organisatie en stabiliteit voor onze klanten en medewerkers.