ALSO Nederland en Logitech gaan distributieovereenkomst aan

ALSO Nederland breidt per 1 november 2016 haar assortiment uit met Logitech. Logitech is een Zwitserse producent van hardware (randapparatuur voor computers). Het bedrijf is beursgenoteerd aan zowel de Swiss Exchange als de Amerikaanse NASDAQ.

Logitech produceert de zeer bekende artikelen zoals computermuizen, toetsenborden, luidsprekers en webcams. Tevens bestaat het assortiment uit een volledige Gaming serie, Harmony afstandsbedieningen en Sound systems van UE (Ultimate Ears).

“ALSO Nederland is bijzonder verheugd te gaan samenwerken met Logitech, een betrouwbaar en bekend merk wat continu werkt aan nieuwe, innovatieve oplossingen. En dit niet alleen bij de zeer bekende computer accessoires, maar ook in home automation en video conferencing systemen. Met deze aanvulling zijn wij in staat een nog completer aanbod te bieden aan onze klanten” aldus Erik de Boer, Director Purchase & Product Management.