Bugaboo kiest voor IFS Applications 9 voor ondersteuning van snelle, internationale groei

Internationale kinderwagenfabrikant implementeert IFS-oplossing voor 1.200 gebruikers op vijftig locaties

Bugaboo International kiest voor IFS Applications™ 9 van IFS, wereldwijd leverancier van applicatiesoftware. De applicatie ondersteunt verschillende bedrijfsprocessen, zoals financiën, inkoop, productie, verkoop, kwaliteitscontrole, product lifecycle management en human resources.

Bugaboo International BV is een global mobility bedrijf dat kinderwagens voor baby’s en peuters maakt, en een koffersysteem, de Bugaboo Boxer, voor reizigers. De producten zijn verkrijgbaar in meer dan vijftig landen over de gehele wereld. Bugaboo heeft meer dan 1.200 mensen in dienst op het hoofdkantoor in Amsterdam en bij kantoren in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Zweden, Italië, Spanje, Verenigde Staten, Frankrijk en Australië, en in de fabriek in China.

Met het programma Connect werkt Bugaboo aan groei van het bedrijf. Dit programma is bedoeld om efficiëntere en flexibeler bedrijfsprocessen te creëren, ondersteund door hoogwaardige bedrijfsapplicaties.

Aan de basis van dit groeiproject staat IFS Applications 9 dat Bugaboo voorziet van één internationaal systeem voor productie, verkoop en financiën. De uniforme omgeving verbetert de samenwerking tussen de afdelingen verkoop en productie en het hoofdkantoor van Bugaboo. En dat zorgt weer voor een snellere time to market en een betere klantenservice.

Barry van der Groep, CIO van Bugaboo: “We kozen voor IFS Applications, omdat het de beste productieoplossing bleek te zijn. IFS is wereldwijd vertegenwoordigd en we zijn onder de indruk van het inzicht dat dit bedrijf heeft in onze eisen en de oplossing die we nu implementeren. Onze ambitie is om internationaal uit te breiden en daarvoor hebben we een hoogwaardige ERP-oplossing nodig. Met IFS zijn we in staat zo’n platform te creëren.”

Marco Verdonschot, Managing Director van IFS Benelux: “Bugaboo is een iconisch Nederlands merk. We zijn dan ook trots dat we met dit bedrijf samenwerken en dat we hieraan onze toonaangevende enterprise-ERP-oplossing mogen leveren. We kijken ernaar uit Bugaboo te helpen zijn ambities voor verdere internationale groei te realiseren.”

Over Bugaboo
Bugaboo International is een Nederlands ontwerpbedrijf dat mobiliteitsproducten ontwikkelt en produceert. Bugaboo staat bekend om zijn innovatieve en baanbrekende ontwerp van kinderwagens en koffersystemen. Bugaboo begon in 1999 als kleine start-up en groeide in het decennium erna snel uit tot een wereldwijde speler. De producten van Bugaboo zijn nu verkrijgbaar in meer dan vijftig landen. Meer informatie is te vinden op bugaboo.com.

Over IFS
IFS™ is wereldwijd een erkend leider in het ontwikkelen en leveren van enterprise-software op het gebied van Enterprise Resource Planning (ERP), Enterprise Asset Management (EAM) en Enterprise Service Management (ESM). IFS is opgericht in 1983, en brengt zijn klanten in specifieke sectoren dichterbij hun business. Daarnaast helpt IFS hen zich slagvaardiger te maken om zich voor te bereiden op de toekomst van hun sector. De 2.800 medewerkers van IFS ondersteunen meer dan 1 miljoen gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Meer informatie is te vinden op: IFSworld.com.

Volg ons op Twitter: @ifsworld.
Lees de IFS-blog over technologie, innovatie en creativiteit: http://blog.ifsworld.com/.

Contactinformatie

IFS