DMP eerste Commvault Service Advantage Master ter wereld

DataManagement Professionals (DMP) uit Zeist is verantwoordelijk voor een wereldwijde primeur. DMP heeft namelijk als eerste bedrijf ter wereld de Commvault Service Advantage Master status behaald.

“Ik ben verheugd aan te mogen kondigen dat DMP als eerste organisatie ter wereld de Master status heeft behaald”, aldus Thomas Kestner, Director Partner Enablement EMEA bij Commvault. Het Service Advantage programma stelt partners als DMP in staat om verschillende oplossingen en services te bieden op Commvault software. Daarnaast erkent Commvault op deze manier de kennis en kwaliteit van haar partners.

“Deze status onderstreept de ruime expertise binnen DMP omtrent de implementatie van serviceoplossingen aan vele tevreden klanten. Het team van DMP heeft daarnaast de afgelopen jaren een uitstekend trackrecord opgebouwd en behouden als het gaat om Commvault certificeringen”, aldus Kestner.

“Wij zijn trots op het behalen van deze unieke status”, aldus Patrick Stouten, Manager Professional Services bij DMP. Stouten: “Het op peil houden en verbreden van onze kennis is onze hoogste prioriteit. We zien de IT-markt namelijk verschuiven van productverkoop naar het leveren van diensten en oplossingen, zoals Data-Management-as-a-Service (DMaaS). Door te blijven leren en verbeteren kunnen wij onze relaties optimaal bedienen.”

Over DMP
DataManagement Professionals B.V. (DMP) is, zoals de naam al aangeeft, een hoogwaardig kennisbedrijf op het gebied van datamanagement, met als speerpunt storageoplossingen in combinatie met de back-up- en archiveringssoftware van Commvault. DMP biedt storageoplossingen op basis van All-flash, hybride, hyper converged en Software-Defined. Daaromheen levert DMP diensten als support, consultancy en remote beheer om de combinatie van Commvault software en storage optimaal te laten samenwerken tot een betrouwbare storage-, back-up- en archiveringsoplossing. We Store, Protect and Manage your data. www.dm-p.com