Datum: (649 dagen oud)
PR: LVTPR

Interconnect introduceert speerpunt security

Interconnect, Internet Service Provider uit ’s-Hertogenbosch, voegt een belangrijk nieuw speerpunt toe aan zijn diensten, namelijk Security. De high tech online beveiligingsoplossingen die onder deze pijler vallen, tillen de IT-infrastructuur van vandaag de dag naar het allerhoogste niveau.

Het uitgebreide Security portfolio biedt verschillende mogelijkheden voor veilige online omgevingen. Diensten als anti-DDoS, Managed Firewall, disaster recovery en Back-up VEEAM, Public Cloudconnect en IP-VPN maken dit tot een compleet betrouwbaar pakket. Hiermee speelt Interconnect in op de groeiende eisen van gebruikers op het gebied van beschikbaarheid, betrouwbaarheid en zekerheid.

Dankzij hosting in de twee onafhankelijke, high-end datacenters van Interconnect is de uptime garantie maximaal. “Doordat de transitie naar de cloud alleen maar toeneemt, bieden wij met dit complete portfolio een totaaloplossing voor een beveiligde omgeving van de klant.” Zegt Jorg van den Berg, productmanager Cloud & Security. “Ook bij de overheid staat databeveiliging hoog op de agenda, dat is noodzakelijk in deze tijd. Wij spelen in op de toekomst door al onze cloud diensten optimaal te beveiligen, voor optimale performance.” aldus Jorg van den Berg. Uiteraard zijn de diensten ook los van elkaar af te nemen, maar er kan ook gekozen worden voor een totaaloplossing in combinatie met het vernieuwde security portfolio. Kijk op www.interconnect.nl/security voor meer informatie.

Over Interconnect:
Interconnect is een internet service provider voor de zakelijke markt. Sinds 1995 werkt Interconnect nauw samen met ict-afdelingen en -dienstverleners bij het implementeren en beheren van betrouwbare oplossingen. Dankzij twee eigen, onafhankelijke high-end datacenters en een uitgebreid eigen glasvezelnetwerk is men in staat toekomstvaste ict-oplossingen te faciliteren. Omdat Interconnect onafhankelijk van derden opereert, kan men altijd strategische keuzes maken die bijdragen aan de kwaliteit en continuiteit van de diensten. Door expertise op het gebied van connectivity, datacenter, cloud en security richten klanten zich zorgeloos op hun kernactiviteiten.