Nissan gaat live met Workday HCM

Workday laat je graag weten dat autofabrikant Nissan vandaag live gaat met Workday HCM, een wereldwijde oplossing voor HR-administratie. Nissan heeft zijn hoofdkantoor in Japan, maar kent brede internationale activiteiten, waaronder een salesbedrijf en logistiek centrum in Amsterdam. Het persbericht dat Nissan eerder uitstuurde kun je online vinden op:https://newsroom.nissan-global.com/releases/160518-01-e

Workday HCM helpt Nissan bij de uitbreiding van zijn wereldwijde activiteiten door HR-processen te standaardiseren. Het HR-systeem van Nissan is dankzij Workday HCM wereldwijd samengevoegd, wat het bedrijf in staat stelt om overal ter wereld eenvoudig toegang te verkrijgen tot HR-data, sneller talent te ontdekken en de diversiteit van human resources te vergroten – belangrijke factoren om competitief te blijven.

Bestuurders van Nissan geven de volgende reacties op het nieuws:

“Met Workday HCM zetten we een flinke stap in het versterken van de strategische capaciteiten van onze human resources functie”, zegt Arun Bajaj, senior vice president Global Human Resources bij Nissan. “We integreren HR-activiteiten nu wereldwijd, op basis van Workday best practices. Het nieuwe systeem stelt ons in staat om real-time, wereldwijde HR-data te gebruiken om beslissingen te maken over human capital die Nissans groeidoelstellingen ondersteunen.”

“Ondanks de brede implementatie, konden we volgens plan live gaan met Workday HCM”, zegt Celso Guitoko, CIO en corporate vice president Global Corporate IS/IT bij Nissan. “Met Workday HCM hebben we het voordeel van de laatste technologie en flexibiliteit, dankzij cloud computing.”

Workday Persdesk
Majoy Koetsier-Juriaans