Gigaset pro ondersteunt communicatie van de toekomst met de nieuwe Maxwell Basic en Maxwell 3

Vaste telefoons van hoge kwaliteit vormen betaalbaar alternatief op de IP-telefoniemarkt

Arnhem, 9 mei 2016 – Gigaset pro, de leverancier van innovatieve zakelijke unified communications-oplossingen, introduceert de Maxwell Basic en de Maxwell 3: twee betaalbare vaste-IP-telefoons van Duitse kwaliteit met een perfecte gebruikersinterface. De Maxwell Basic heeft een navigatietoets, ledindicatie, super HD-audio, een uitklapbare telefoonstandaard en een conferenceknop. De Maxwell 3 beschikt over een groot TFT-scherm, programmeerbare BLF-toetsen, ledindicatie voor berichten, Electronic Hook Switch (EHS) en USB-poort om een bluetooth-headset aan te sluiten. De USB-poort wordt later dit jaar door middel van een softwareupdate geactiveerd.

De nieuwe producten van de Gigaset pro-generatie met het Maxwell-DNA blinken uit in gebruiksvriendelijkheid. Zowel de Maxwell Basic als de Maxwell 3 ondersteunt luidsprekeraudio in handsfree modus – zo houd je je handen vrij tijdens belangrijke businesscalls. Dankzij een uitklapbare voet met drie verschillende standen – ongeveer 120, 130 en 140 graden – zijn de producten geschikt voor elke situatie. Beide telefoons zijn compatibel met elk Gigaset pro-netwerk.

Gigaset Maxwell Basic: de standaard voor elk telefoongesprek
De Maxwell Basic is de ideale, betaalbare zakelijke-communicatieoplossing voor het mkb. De telefoon is uitgerust met een navigatietoets voor optimale bediening, rode-ledindicatie voor berichten, geavanceerde HD-Voice-audio en een conferenceknop om tijdens een gesprek nieuwe personen toe te voegen. De telefoon heeft led-indicatie aan de bovenzijde zodat direct vanuit elke hoek te zien is of er een gesprek binnenkomt of actief is. Indien gewenst is de Maxwell Basic via de muurbeugel aan de muur te monteren.

Gigaset Maxwell 3: nauwkeurigheid daar waar het telt
Wie op zoek is naar een rijk uitgeruste, betaalbare vaste telefoon, vindt in de Maxwell 3 de perfecte businesspartner. Zijn grote TFT-scherm zorgt ervoor dat data en beeld optimaal zichtbaar zijn. De BLF-toetsen naast het display zijn te programmeren voor quick-dials of aan te passen aan de specifieke behoeften en werkzaamheden van medewerkers. De telefoon heeft ledindicatie voor berichten en Electronic Hook Switch. De Maxwell 3 is reeds voorzien van een USB-poort, die later dit jaar wordt geactiveerd middels een softwareupdate. Met de USB-poort kunnen gebruikers verbinding maken met een bluetooth-USB-stick om de telefoon te koppelen aan een bluetooth-headset.

Gerard van der Roest, Salesmanager Benelux bij Gigaset pro: “Met de Maxwell Basic en Maxwell 3 bieden we eindgebruikers een flexibele oplossing van hoge kwaliteit voor de zakelijke communicatie van morgen. De vaste-IP-telefoons met verbonden headset zijn gemaakt met de gebruiker in het achterhoofd: gebruiksvriendelijkheid en eenvoud zijn de belangrijkste factoren van het ontwerp. Dankzij de geavanceerde speakertechnologie, het heldere display en compatibiliteit met de meeste populaire platforms zijn de Maxwell Basic en de Maxwell 3 de ideale businesspartners. De Maxwell 3 en Basic-range is de eerste stap naar een verdere uitbreiding van het productportfolio van Gigaset pro met vaste-IP-toestellen; later zullen er meer modellen worden gelanceerd.”

Belangrijkste features van de Maxwell Basic
  • Geïntegreerde PoE (PSU apart beschikbaar)
  • Gigabit-ethernet (10/100/1000) met 2-poortsswitch
  • Uitzonderlijke HD-audio met HDSP™
  • 5-way-navigatietoets voor eenvoudig gebruik
  • Meerdere, eventueel eigen ringtones, in te stellen per lijn
  • Headsetverbinding via verbonden apparaat
  • Klassieke PBX-belfuncties
  • Lokale netwerkdirectory’s
  • Professionele zero-touch auto-provisioning set-up
  • Certified hearing aid compatible (HAC)
  • Energiebesparende ECO-functies
  • Tot vier SIP-accounts
Belangrijkste features van de Maxwell 3
  • 3,5-inch kleuren-TFT-display
  • Geïntegreerde PoE (PSU apart beschikbaar)
  • Gigabit-ethernet (10/100/1000) met 2-poortsswitch
  • Uitzonderlijke HD-audio met HDSP™
  • Acht programmeerbare, BLF- en functietoetsen
  • MP3-ringtones met uploadoptie
  • Headsetverbinding via kabel en Electronic Hook Switch
  • Lokale contacten en network-telefoonboeken
  • Professionele zero-touch auto-provisioning set-up

Over Gigaset pro
Gigaset pro – onderdeel van de Gigaset Group – bedient zakelijke klanten over de gehele wereld met zijn brede portfolio van premium producten en biedt professionele communicatieoplossingen, op maat gemaakt, voor elk bedrijf. De producten van Gigaset pro zijn erop gericht uitstekende prestaties te leveren op elk gebied – of dat nu gebruiksvriendelijkheid, flexibiliteit of compatibiliteit is. Gigaset distribueert zijn pro-portfolio via een netwerk van gecertificeerde partners met een focus op EMEA.

Neem voor meer informatie contact op met:

LVTPR
Eline Alberts / Marcel Klein