Riverbed reikt Partner of the Year Awards uit tijdens Riverbed Partner Summit 2016

Riverbed onderscheidt negen internationale en regionale partners

Hoofddorp, 7 april 2016 – Riverbed Technology, marktleider in applicatieprestatie-infrastructuur, heeft zijn best presterende partners van over de hele wereld onderscheiden tijdens de Riverbed® Partner Summit 2016, die dit jaar plaatsvond van 5 tot en met 7 april in Scottsdale, Arizona (Verenigde Staten). Partners zijn belangrijker dan ooit voor de groei en uitbreiding van Riverbed naar nieuwe markten, nu de digitale transformatie het wereldwijde bedrijfslandschap snel verandert. De Riverbed Partner Awards onderscheiden bedrijven voor de uitstekende manier waarop ze omgaan met veranderende klantbehoeften en hoe ze hun bedrijfsresultaten vergroten. In totaal onderscheidde Riverbed negen bedrijven voor wat ze in 2015 bereikt hebben, verdeeld over verschillende partnercategorieën, zowel internationaal als regionaal.

Riverbed reikte awards uit in categorieën als Partner of the Year, Portfolio Partner of the Year en Global Distributor of the Year. De President’s Choice Award is een speciale onderscheiding voor de grootste geïntegreerde investering en meeste Riverbed-oplossingen in de markt. Een jury bestaande uit internationale salesmanagers van Riverbed nomineerden en beoordeelden de partners.

Riverbed President’s Choice Award-winnaar: BT Cloud Connect
Riverbed Global Partner Award-winnaars:
  • Global Partner of the Year: Dimension Data
  • Global Portfolio Partner of the Year: AT&T
  • Global Distributor of the Year: Arrow
Riverbed Americas Partner Awards-winnaars:
  • Americas Growth Partner of the Year: Presidio
  • Americas Portfolio Growth Partner of the Year: Blue Ally
Riverbed EMEA Partner Awards-winnaars:
  • EMEA Growth Partner of the Year: Telonic GmbH
  • EMEA Portfolio Growth Partner of the Year: Telonic GmbH
Riverbed APJ Partner Awards-winnaars:
  • APJ Growth Partner of the Year: BT
  • APJ Portfolio Growth Partner of the Year: Telekom Malaysia/VADS Berhad (VADS)
Tot het channel-ecosysteem van Riverbed behoren gefocuste en toegewijde partners over de hele wereld, waaronder resellers van technologie, leveranciers van oplossingen, value-added distributeurs, system integrators en outsourcers, en dienstverleners. Riverbed en zijn channel leveren samen oplossingen en resultaten die de fundamentele aspecten van IT transformeren en optimaliseren voor verbetering van de performance, operationele efficiëntie, flexibiliteit en betaalbaarheid van applicaties, diensten, netwerken en remote- en branch-offices.

Volg Riverbed Over Riverbed
Riverbed loopt voorop in applicatieperformanceoptimalisatie. Het bedrijf – met meer dan een miljard dollar aan jaaromzet – biedt het meest complete platform voor de Hybrid Enterprise. Dit concept zorgt ervoor dat applicaties presteren zoals verwacht, data op het juiste moment beschikbaar is en performance-issues proactief te detecteren en op te lossen zijn, voordat ze de bedrijfsvoering schaden. Riverbed stelt hybride ondernemingen in staat om de applicatieprestaties te transformeren. Daardoor stijgt de medewerkersproductiviteit en is met IT de operationele flexibiliteit te vergroten. Dat zorgt voor concurrentievoordeel. Riverbed werkt voor meer dan 27.000 klanten, waarvan 97 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en 98 procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op www.riverbed.com.

Voor meer informatie:
LVTPR