Fundaments lanceert in samenwerking met Dell en Intel een nieuw strategisch partnerprogramma

Fundaments lanceert, in samenwerking met Dell en Intel, een nieuw strategisch partnerprogramma, ontwikkeld om kleine tot middelgrote systeembeheerders en softwarebouwers te helpen groeien.

Tot op heden zijn partnerprogramma's veelal beperkt tot het verstrekken van een fragmentarische aanpak op het gebied van zakelijke ontwikkeling. Fundaments, in samenwerking met Dell en Intel, brengt daar verandering in met de aankondiging van een unieke partnerprogramma voor de complete zakelijke levenscyclus. Een partnerschap door de gehele schakel. Hiermee stelt Fundaments haar partners in staat om toonaangevende clouddiensten te leveren en te promoten aan hun klanten.

Gebaseerd op feedback van de bestaande partners van Fundaments, is een programma ontwikkeld om praktische hulp te bieden die bestaat uit:
  • ondersteuning bij bedrijfsontwikkeling op het gebied van cloudinfrastructuur;
  • productdifferentiatie en ontwikkeling - met proactief advies van de engineers van Fundaments over IaaS-oplossingen;
  • marketingondersteuning, waaronder kennissessies;
  • toegang tot Fundaments infrastructuur voor Proof of Concept en demo’s;
  • hoge flexibiliteit en schaalbaarheid die de partner zelf per uur kan aanpassen;
  • meer controle met toegang tot gedetailleerde rapportages en statistieken.
De lancering van het partnerprogramma valt samen met een introductie-evenement op 7 april 2016, die gesteund wordt door Dell en Intel. Tijdens het evenement introduceert Fundaments ook haar eerste kennissessie. Deze is onderdeel van een doorlopend programma, ontworpen om kennis en marktinzichten te delen met haar partners.

Bij de aankondiging van de lancering gaf Larik-Jan Verschuren, CEO bij Fundaments, het volgende commentaar: "Dit partnerprogramma brengt drie belangrijke factoren samen: onze commitment om alleen via partners te verkopen, het versterken van de banden met onze partners en ons vermogen om kennis en expertise te delen. Dit allemaal om groei voor partners te stimuleren".

Over Fundaments:
Fundaments levert solide en gecertificeerde Infrastructure as a Service (IaaS) uit de cloud, aangevuld met een compleet assortiment van diensten voor een stabiele infrastructuur. Voor Fundaments staan betrouwbaarheid en beschikbaarheid centraal. Daarom is het noodzakelijk om risico's maximaal te beheersen. Dat is de reden waarom de diensten van Fundaments worden uitgevoerd vanuit Nederlandse datacenters die aan de hoogste eisen voldoen, waaronder ISO-certificering en 24×7 monitoring. Op basis van ons fundament kunnen partners snel een op maat gemaakte, betrouwbare en solide, cloud-infrastructuur bouwen. Voor meer informatie kijkt u op www.fundaments.nl

Contact gegevens:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Chantal Drok, marketing en communicatie, T: 088 4227227, E: c.drok@fundaments.nl

Partner relationship contact:
Dennis Koopman, Partner Manager, T: 088 4227229, E: d.koopman@fundaments.nl