Vivent kiest voor optimale ondersteuning zzp’er met zorgsysteem van Centric

Zorgorganisatie Vivent uit Den Bosch heeft voor Suite4Care gekozen: het flexibele zorgsysteem van Centric. Het systeem wordt geïmplementeerd bij het nieuwe bedrijfsonderdeel Vivent Omzorgen,  dat voor de zorg aan particuliere en pgb-cliënten alleen zzp’ers inzet. Suite4Care voldoet aan de wens van Vivent om de zzp´er optimaal in het zorgproces te faciliteren.

Het systeem omvat een backofficesysteem, een planningstool, een digitaal dossier en een app die de zzp’er op locatie kan gebruiken. De zzp’ers kunnen in Suite4Care digitaal rapporteren, hun planning bijhouden, cliëntgegevens toevoegen et cetera.

Bob de Beer, manager Vivent Omzorgen: “Vivent houdt zich niet bezig met de inhoudelijke zorg, daar is de zzp’er zelf verantwoordelijk voor. Wij maken de match tussen cliënt en zzp’er en ondersteunen de zzp’er bij de processen eromheen. We zochten dan ook een totaalpakket dat ingericht kan worden op een volledige inzet van zzp’ers en hebben dat gevonden in Suite4Care van Centric. Groot voordeel van dat systeem is ook dat er een roadmap aan gekoppeld is, wat ons de garantie geeft dat Centric met de markt blijft meebewegen. Het is dus niet alleen een systeem dat nú voldoet, maar dat ook meegaat met veranderende wet- en regelgeving en procedures in de toekomst.”

Centric is op 18 januari gestart met de implementatie van het zorgsysteem. De verwachting is dat  Vivent Omzorgen half februari met Suite4Care aan de slag kan.

Over Vivent
Vivent staat bekend als dé zorgexpert in ’s-Hertogenbosch en omgeving. De organisatie biedt zorg bij mensen thuis en vanuit woonzorgcentra. Vivent is werkzaam in de gemeenten Boxtel, Haaren, 's-Hertogenbosch, Schijndel, Sint-Michielsgestel, Vught en Vlijmen. Bij Vivent werken bijna 1.500 medewerkers en ruim 700 vrijwilligers.

Over Suite4Care
Suite4Care is een flexibele, modulaire softwaresuite en vormt de poort naar een gestroomlijnd zorgproces. Suite4Care in een notendop:
  • Een geïntegreerde, schaalbare en flexibele IT-oplossing
  • Geschikt voor intra- én extramurale settings
  • Flexibel: u kunt inspelen op veranderende wensen van gemeenten en zorgverzekeraars
  • Gedifferentieerde facturatie voor gemeenten, zorgverzekeraars, zorgkantoren en/of op basis van pgb’s en particuliere financiering
  • Uitgebreide rapportages over geleverde zorg en KPI’s
Over Centric
Centric biedt Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. Met gekwalificeerde professionals, technologische oplossingen en IT- en administratieve dienstverlening, zorgt Centric ervoor dat klanten zich op hun kerntaken kunnen richten. Door diepgaande kennis van IT te koppelen aan jarenlange ervaring met specifieke brancheprocessen, onderscheidt Centric zich van traditionele IT-leveranciers en administratieve dienstverleners.